Ga naar inhoud


Sky Germany start in 2016 met box pairing voor HD


digitaal kijker

Aanbevolen berichten

Blijkbaar is er al iets gebeurd, heb berichten opgevangen, dat sky de kaarten op slot geeft gegooid. Zou de datum 01 januari zijn ipv 10 januari?

Dat bericht is hier schijnbaar dan niet aangekomen mijn kaart is verlengd tot 28-01-2016 en geeft me nog steeds de juiste ecm's zodat ik tv kan kijken.

Gigablue Quad Plus - Gigablue X1 - Gigablue IPbox - Mutant HD51 4K - MiniX NEO X7

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

heb berichten opgevangen,

 

 Misschien een vertaalfout uit het Duits?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan het zelf niet controleren. Maar of er ging iets mis dan, of ze waren zaken aan het testen?

Na de 10de weten we misschien meer?

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan het zelf niet controleren. Maar of er ging iets mis dan, of ze waren zaken aan het testen?

Na de 10de weten we misschien meer?

Als je het zelf niet kunt controleren of een betrouwbare bron bezit reageer er dan gewoonweg niet op...hoe weet je nu dat er wat mis ging?Hoe zo waren ze zaken aan het controleren?

 

Je schrijft net dat je het zelf niet kunt controleren toch?

Ik heb de hele avond / nacht Sky gekeken en er was niets aan de hand nog geen glitch of wat dan ook!

Misschien is jouw "bron" zelf aan het prutsen  :crazy: waardoor het mis ging ;)

aangepast door Debuurvrouw

Gigablue Quad Plus - Gigablue X1 - Gigablue IPbox - Mutant HD51 4K - MiniX NEO X7

Link naar reactie
Delen op andere sites

misschien toch het einde van cardsharing?? gelukkig heb ik nog een kleine abbo lopen op Sky Uk en D+ voor een jaartje weer.

Wel vervelend voor je dat deze 2 abonnementen verder niet in een Linuxontvanger kunt draaien met een Emu maar dat je iedere keer een CI+ moet gaan omsteken wil je op de desbetreffende provider gaan kijken..En hopelijk ondersteund jouw ontvangerd de CI+ dan wel?

Of je moet natuurlijk gewoon de originele ontvangers gebruiken van de providers dan is er nog geen vuiltje aan de lucht.

 

Ik heb in ieder geval Sky DE wel opgezegd omdat ik alles deel via mijn GBQuad en Ipbox(en) in mijn woonhuis en de Sky ontvanger helaas niet wordt opgenomen in het netwerk...dus na de evt pairing gaat de kaart weer retour naar Germany.

aangepast door Debuurvrouw

Gigablue Quad Plus - Gigablue X1 - Gigablue IPbox - Mutant HD51 4K - MiniX NEO X7

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

lijkt mij een kwestie van tijd tot sky it en sky uk ook volgen toch?

 

Sky IT heeft het al zover sinds ca ruimte 2 weken, zowel SD als HD gepaired

Sky UK doet het al langer dan een jaar, alle HD kanalen gepaired, SD is nog te bekijken met ongepairde kaart.

Sky DE gaat ergens in de komende 2 weken op slot, vermoedelijk/hopelijk net als in UK alleen de HD kanalen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ok jongens. Ik hoop die dan sky Duitsland niet kunnen missen op een legale manier dan toch nog verder kunnen kijken.

Het moest als je wil betalen eigenlijk heel eenvoudig gaan , jammer dat dit nog niet is .

Of wel heb ik een gedeelte gemist op dat gebied.

aangepast door chukky2
Link naar reactie
Delen op andere sites

theparasol schreef op 11 Jan 2016 - 21:24:

Sky IT heeft het al zover sinds ca ruimte 2 weken, zowel SD als HD gepaired

Sky UK doet het al langer dan een jaar, alle HD kanalen gepaired, SD is nog te bekijken met ongepairde kaart.

Sky DE gaat ergens in de komende 2 weken op slot, vermoedelijk/hopelijk net als in UK alleen de HD kanalen.

 

Ik vermoed dat het niet alleen de HD kanalen zijn. In de UK zijn de SD kanalen open omdat ze daar met een aantal SD ontvangers zitten die geen pairing ondersteunen, zodra deze zijn uit gefaseerd zullen de SD zenders ook verdwijnen achter de pairing.  Bij SkyDE speelt dit probleem niet want die ondersteunen geen oude SD ontvangers meer, in november is het pakket omgezet naar mpeg4.

aangepast door Codx

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...