Ga naar inhoud


Nieuw Updates beschikbaar


Noordzee
Ga naar oplossing Opgelost door Tonskidutch,

Aanbevolen berichten

Ik realiseer mij net dat ik gisteren op de bovenstaande vraag van @Noordzee onjuist heb gereageerd.

Hij vroeg wie de update 10.15.1 had geïnstalleerd.

 

Nou, vanmorgen wel geïnstalleerd en ik wist niet hoe snel ik die weer terug moest zetten.

Zowel Safari als de Chrome browser reageerde ontzettend traag, dus maar eerst afwachten totdat alle bugs zijn verholpen.

 

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik heb hier op een oude (early 2013!) macbook pro 10.15.1 staan, en heb 0,0 problemen....!  Dus het is zeker niet zo dat de update naar Catalina alle Macs "trager" maakt, of dat het "vol" zit met bugs...

Heb je toevallig een virus scanner erop staan? Zo ja, welke? Hier draait sinds het begin Sophos, en heb geen enkel snelheidsverlies o.i.d....

“Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.” ~ Winston Churchill

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag nog eens een nieuwe poging ondernomen maar van hetzelfde laken een pak dus ik denk ook wel dat dit per apparaat wel verschillen kan opleveren.

Voor mijn Mac Mini 2018 dus nog even niet, ben ook gelijk weer teruggegaan naar de versie 10.15.0.

 

Ik heb wel een 'Virusscanner' aanstaan en wel Intego NetBarrier, NetUpdate en VirusBarrier maar deze werkt op de huidige versie 10.15.0 perfect, wordt zeer actueel bijgehouden dus zou ook op 10.15.1 moeten functioneren.

Ik wacht nu eerst even een paar verdere updates af voordat ik het opnieuw ga proberen.

 

 

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hebt de keuzes uit verschillende opties.

De gemakkelijkste is via de optie Console, zie bijlage.

 

Daarnaast heb je nog een aantal opties via de optie Terminal. zie bijgaande links.

 

https://www.appletips.nl/de-mac-os-x-logbestanden-live-bekijken/

 

https://www.appletips.nl/systeemdiagnose-activeren-macos/

Schermafbeelding 2019-10-31 om 12.38.34.png

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

aha , juist dat herken ik...

Dank voor de uitleg en afbeeldingen Jürgen.

Nu zijn er natuurlijk fouten / bugs die men met een beetje kennis van zaken kan herleiden naar malware of officiële applicaties. En in het geval dat je bug-meldingen ingeschakeld hebt zou Apple er ooit wel eens aan toekomen dat op te lossen.

 

Maar soms komt er helemaal geen oplossing / bugfix voor.

Kan me niet voorstellen dat ze dat met Chrome en Safari niet al gemeld hebben gekregen.

 

The Piper S Call

David Gilmour

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

dat betekend voor mij, nog beetje wachten om te updaten, zolang mogelijk werken met iets dat perfect werkt tot het is opgelost met safari in mijn geval.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er is weer een nieuwe update.

Firmware-update: Apple iOS / iPadOS 13.2.2

Apple heeft iOS 13.2.2 en iPadOS 13.2.2 uitgebracht. Vanaf versie 13 wordt het besturingssysteem in twee smaken uitgebracht, eentje gericht op de iPhone en de tweede op de iPad. Deze uitgaves zijn geschikt voor de iPhone 6s en later, de iPad Air 2 en later, de iPad mini 4 en later en de iPod touch van de zevende generatie. De lijst met veranderingen laat het volgende zien:

iOS 13.2.2
  • Fixes an issue that could cause apps to quit unexpectedly when running in the background
  • Resolves an issue where iPhone may temporarily lose cellular service after a call
  • Addresses an issue where cellular data may temporarily not be available
  • Fixes an issue that caused replies to S/MIME encrypted email messages between Exchange accounts to be unreadable
  • Addresses an issue where using Kerberos single sign-on service in Safari may present an authentication prompt
  • Resolves an issue where charging may be interrupted on Yubikey Lightning-powered accessories

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op een andere forum worden problemen met SMS-jes versturen gemeld op de iPhone met 13.2.2.

Hebben jullie dit ook gemerkt? 

 

Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000)
Ontvanger : VU+ DUO 4K  (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) 
Schotel : Visiosat Bisat
Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
  • 3 weken later...

Apple heeft versie 10.15.2 van macOS Catalina uitgebracht. Naast de nodige bugfixes biedt de update onder meer hernieuwde ondersteuning voor iTunes Remote, waardoor iPhone- en iPad-gebruikers de Muziek- en TV-apps op hun computer kunnen bedienen.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

en er is alweer eens een update voor de iPhone 13.3.1 versie met weer enkele beveiligingsupdate's en meer.

ook voor de mac pc's is er een update naar bv macOS Catalina 10.15.3

en de andere toestellen zullen ook wel update's hebben ;) 

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...