Ga naar inhoud


Nieuw Updates beschikbaar


Noordzee
Ga naar oplossing Opgelost door Tonskidutch,

Aanbevolen berichten

Het positieve is dat eergisteren al een nieuwe patch is opgeleverd welk o.a. dit probleem moet oplossen.

 

Het is de laatste tijd wel raak met de versies van Apple, nog nooit zoveel fouten gezien.

 

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 maanden later...

Voor mijn Mac net Safari 14 geladen, de Iphone is nu bezig met iOS 14.

 

Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000)
Ontvanger : VU+ DUO 4K  (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) 
Schotel : Visiosat Bisat
Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird

Link naar reactie
Delen op andere sites

en de nieuwe macOS Big Sur komt later dit najaar met een hele grote verandering van het systeem van de iMessage en andere opties.

vanaf versie 2013 en hoger te installeren op je mac toestel.

zie: https://www.apple.com/benl/macos/big-sur-preview/

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, mijn schoonbroer - zwager is not amused...!

De arcsoft media Impression software voor zijn dia en negatiefscanner ION TSOSD werkt nu niet meer met die upgrade van macOS

Daar kwam die achter toen ik bij hem gisteravond twee dia magazijnen 24x36 wilde scannen, digitaliseren.

 

Zal ik toch naar de professional moeten gaan voor dat scannen of kan hij nog naar de vorige versie terug?

 

The Piper S Call

David Gilmour

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vaak nog wel, heb ik gelezen. Welke versie had hij en welke heeft hij nu kan een punt zijn.

 

Arcsoft zou nieuwe drivers moeten leveren, maar sommige clubs zijn er niet snel mee of ze zijn failliet. Ik wacht bij een update altijd tot de voor mij belangrijke drivers er zijn.

En was het spreekwoord niet "Never shoot a winning Horse" of zo?🤔😁

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 uren geleden, minplus zei:

"Never shoot a winning Horse" of zo?

Never shoot a running horse! :huh: Shooting a standing still horse is safer. :grin:

Volgens hem; ging het niet om drivers maar de software, daar de scanner wel nog herkent werd en de software niet meer opstarte.

Hij heeft middels Time Machine een backup teruggezet met de vorige versie en alles werkt weer (High Sierra een oudje dus) maar het duurde verschrikkelijk lang zei hij me nog.

 

 

The Piper S Call

David Gilmour

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

En iOS 14.1 gedownload.......

Wat wel irritant is, is dat je bij iedere update weer de toegangscode moet instellen. Die wil ik niet en verwijder ik daarna dan ook weer. Maar bij de volgende update herhaalt het proces zich. 

 

Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000)
Ontvanger : VU+ DUO 4K  (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) 
Schotel : Visiosat Bisat
Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...
  • 1 maand later...

En ook iOS 14.3 weer geïnstalleerd. Gelukkig is de bug van het steeds maar opnieuw instellen van de toegangscode sinds iOS 14.2 verholpen. 

Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000)
Ontvanger : VU+ DUO 4K  (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) 
Schotel : Visiosat Bisat
Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...