Ga naar inhoud


MOBISTAR word Orange en komt met TV aanbod


Tripleboy

Aanbevolen berichten


  • Reacties 33
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Willen mensen dan sport en filmkanalen, waar ze extra voor moeten betalen???

Volgens mij niet...  maar ik kan het verkeerd hebben.  Niet iedereen is zoals ik, en daar mogen de pay tv bedrijven dan gelukkig mee zijn, anders zouden ze niets verkopen ;)

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja Sverige je zou versteld staan hoeveel sport abonnementen worden genomen hier in België en de operatoren spelen daar gretig op in. Dat is volgens mij het grote verschil met Nederland, daar verandert men van operator voor 2 euro prijsverhoging, terwijl hier in België men zonder morren 15 euro extra betaalt om naar sport te kunnen kijken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier vindt het men normaal om 170à210€ uit te geven voor een triple play abonnement met extra film en/of sport pakketten.

Men mort wel bij een prijsverhoging, maar wat kan men er aan doen? NIks want alles is hier in handen van de 2 duospelers op de markt, die alles stevig in handen heeft, en nagenoeg even duur is.
Men mag dan nog niet hebben, zoals ik, dat je dit ziet. Is een tijdje geleden genomen, maar nu nog altijd zo:

post-40019-0-86642700-1455989306_thumb.jpg

Dan heb je voor sport maar één speler meer. Voor film, kan je desnoods nog bij de noorderburen terecht.
maar niet iedereen wel extra kabels trekken en een schotel buiten plaatsen. Vinden ze een vuil zicht.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

Heb op facebook een gepost filmpje gezien, over hun diensten, en het is een gekapte dienst.

Geen on demand zoals een film opvragen, of een programma die je gemist hebt zoals "net gemist" of iwatch".

Ook geen sport en premium filmzenders.

Sport is de dag van vandaag (vooral voetbal) big business, en als je dat al niet kan aanbieden, schuif je al deze potentieel klanten opzij.

Misschien een stap in de goede richting, als je mijn geval hebt, waar de hoofd telefoonkabel stuk is, en de pest hebt aan telenet.

Maar dan mag je ook al niet willen een vaste lijn hebben.

Duur wetende, dat je bij scarlet voor bijna dezelfde prijs als hun laagste prijs, er een telefoonlijn hebt, waar je bijna onbeperkt mee kan bellen, en wel toegang hebt tot sport en on demand zaken, en een echt ongelimiteerd downloaden zonder FUP als achterpoortje! .

Echte benieuwd, of ze zullen blijven bestaan, of als ze het rijtje zullen aanvullen die eerder al teloren zijn gegaan zoals bvb weepee tv, snow, en hun eigen sat verhaal van mobistar zelf.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb op facebook een gepost filmpje gezien, over hun diensten, en het is een gekapte dienst.

Geen on demand zoals een film opvragen, of een programma die je gemist hebt zoals "net gemist" of iwatch".

Ook geen sport en premium filmzenders.

Sport is de dag van vandaag (vooral voetbal) big business, en als je dat al niet kan aanbieden, schuif je al deze potentieel klanten opzij.

Misschien een stap in de goede richting, als je mijn geval hebt, waar de hoofd telefoonkabel stuk is, en de pest hebt aan telenet.

Maar dan mag je ook al niet willen een vaste lijn hebben.

Duur wetende, dat je bij scarlet voor bijna dezelfde prijs als hun laagste prijs, er een telefoonlijn hebt, waar je bijna onbeperkt mee kan bellen, en wel toegang hebt tot sport en on demand zaken, en een echt ongelimiteerd downloaden zonder FUP als achterpoortje! .

Echte benieuwd, of ze zullen blijven bestaan, of als ze het rijtje zullen aanvullen die eerder al teloren zijn gegaan zoals bvb weepee tv, snow, en hun eigen sat verhaal van mobistar zelf.

Je uitleg raakt geen kant nog wal vermits ze pas op het einde van dit jaar ( wellicht pas begin 2017) al hun diensten beschikbaar worden, voorbarige conclusies zijn dus al bij voorbaat zinloos en als ze dan ook nog eens niet onderbouwd zijn kan je schudden.

GIGABLUE UHD QUAD 4K  :D  XTREND ET8500 / ET7500  ;)  VU+ Duo2 / VU+ Solo SE  :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

In Nederland was Orange ooit voor mij de beste provider tot T-Mobile het zo nodig wilde overnemen, nu staat T-Mobile in de etalage, ik hoop dat de Orange tijd weer terug komt. Wat van jou is, blijft van jou was de slogan van Orange, dat heeft T-Mobile om zeep geholpen, het wordt ook weer tijd dat Orange in Nederland terug gaat keren met mogelijk zelfs een all-in-one aanbod.

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Tripleboy, wat denk je zelf, zullen ze blijven vasthouden aan formule van verplicht mobiel abbo en geen vaste lijn?

 

Ik heb daar het beleid niet in handen, maar jij begrijpt niet dat dit jaar enkel een lancering periode is, wat zal volgen is een interne zaak, opmerkingen als "wat denk je" is proberen aan te zetten tot amateuristische uitspraken die niet onderbouwd zijn, deze laat ik aan lui van uw slag over.

En dat vlamingen voor al die aparte zender paketten afdokken bewijst wat voor kudde dieren ze wel zijn, de meeste zenders (sport & film), horen gewoon in het gewone pakket te zitten, pure afzetterij dus, schaam u Vlaamse dummy's.

GIGABLUE UHD QUAD 4K  :D  XTREND ET8500 / ET7500  ;)  VU+ Duo2 / VU+ Solo SE  :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik behoor niet tot die Vlaamse dummy's, en neem daarom film1, vanwege goedkoper.
Maar dat mensen hier tot 150€/maand betalen voor hun all in one, dat gaat mij wel ver.

Maar wanneer ben je dummy? In mijn ogen, als je betaald voor de commerciële rotzooi, waar adverteerders en sponsor het voor het zeggen hebben, maar alle aanbieders spelen het spel vuil, en ben je verplicht ( mede dankzij de regel dat ze X-aantal zenders moeten aanbieden in hun basis pakket om zogezegd de consument te beschermen.) voor die rotzooi te betalen, als je bvb discovery NGC of animal planet wil zien  :( .

Maar de tijd zal het leren, wat mobistar zal doen, doorgroeien of niet.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Later in het jaar wordt de Merknaam Mobistar opgegeven , dan komt ORANGE uit de kast met een aanbod vergelijkbaar als in Frankrijk en dat zal een nieuwe maatstaf zetten voor de Vlamingen.

 

Orange.fr als je een preview wil zien.

GIGABLUE UHD QUAD 4K  :D  XTREND ET8500 / ET7500  ;)  VU+ Duo2 / VU+ Solo SE  :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als gsm provider vind ik ze prijs/kwaliteit, de beste in België.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb daar het beleid niet in handen, maar jij begrijpt niet dat dit jaar enkel een lancering periode is, wat zal volgen is een interne zaak, opmerkingen als "wat denk je" is proberen aan te zetten tot amateuristische uitspraken die niet onderbouwd zijn, deze laat ik aan lui van uw slag over.

En dat vlamingen voor al die aparte zender paketten afdokken bewijst wat voor kudde dieren ze wel zijn, de meeste zenders (sport & film), horen gewoon in het gewone pakket te zitten, pure afzetterij dus, schaam u Vlaamse dummy's.

Sorry tripleboy, jij hebt me even verkeerd begrepen. Ik heb een vaste telefoonlijn bij Proximus en een oplaadkaart bij Mobistar. mijn vraag ging in die richting of ze mijn vaste lijn zouden overnemen, want er staat toch duidelijk geen vaste lijn. Er zijn wel meer mensen die een vaste lijn hebben bij andere provider en een abonnement voor gsm bij Mobistar.  Waarom je in je antwoord die aparte pakketten er bij haalt is mij een raadsel (dat stond niet in mijn vraag).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...