Ga naar inhoud


De formule 1 in Silverstone ongecodeerd te ontvangen


Sprietje

Aanbevolen berichten


  • Moderator

Dan had je de toevoeging "SD" moeten maken bij je bewering.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

:D :D :D

 

Enfin, het gaat er weer om spannen morgen. RedBull zou best wel eens het tweede team kunnen worden morgen.

Misschien rijden Rosberg en Hamilton elkaar weer van de baan af! :P

  • Like 1

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geweldig minplus en HanW! We zijn hier net bijgekomen van het lachen!! :D  :D

 

Graag gedaan :)

]-[an - Utrecht.

 

Xtrend ET7500 - Triax 88 voor 13 19.2 23.5 en 28.

Ziggo - Humax 5200C en 5300C - Samsung UE43KS7500

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Sprietje, alle lolbroekerij ten spijt, zal ik vanmiddag tijdens de kwalificatie om 14.00 uur (  :lol:  )wat screenshots maken van de diverse F1 zenders, een snelle test leverde al een bedroevend resultaat op voor RTL Duitsland SD ( op advies van ceesv vermeld ik het even ;) ) in 720x576i formaat, die gaf bij een reguliere uitzending een bitrate aan van gemiddeld 4600 kbits/s . En op bij Ziggo Sport HD in 1920x1080i zat ik al op dik 10.000 kbits/s. ;)

Tijdens de kwalificatie kan het misschien wel anders zijn.

Sjaak, kun je Channel4 ook eens screenen? Bij mij is er bij de buren een boom uitgelopen, waar ik met mijn heggeschaar net niet bij kan en dat kanaal dus niet kan ontvangen.

(ik heb al een vlammemwerper in gedachte)

aangepast door drz

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Weer een geweldige prestatie. Max Verstappen kwalificeert zich weer als derde achter de supersnelle Mercedesen. Dat gaat morgen weer een spannende race worden.

 

Sjaak, als je nog een keer tijd hebt kijk dan ook eens wat de bitrate van RTL Austria is. Die zit op positie 181 van de CD-fastscanlijst.
 

aangepast door Sprietje
Link naar reactie
Delen op andere sites

Weer een geweldige prestatie. Max Verstappen kwalificeert zich weer als derde achter de supersnelle Mercedesen. Dat gaat morgen weer een spannende race worden.

Absoluut!! 3x derde in de trainingen en ook in de kwalificatie! Dat word spannend! :) :)

 

@Sjaak, dank je wel voor het overzicht!

aangepast door drz

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...