Ga naar inhoud


Regionalen in HD.


Emekli

Aanbevolen berichten


  • Reacties 46
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

  • Moderator

Wat is er mis met een regionaal onderzoek naar regionale zenders?

 

Het Amersfoorter sufferdje zal ook een dichtheid van 99% hebben in Amersfoort, met een waardering van 80 %.

 

Maar in de rest van Nederland?

Leer ook het kleine te waarderen, het is het waard!

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Heel eenvoudig, ik woon ook in een regio.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens jou moet alles gratis, gratis, gratis. :tired:​​

Heb ik dat in dit onderwerp ergens gemeld?  Heb je gelezen wat ik schreef, of geef je gewoon je standaardreactie?

 

daar wordt ik nu moe van...  steeds maar blijven doorgaan om mensen in discredit te brengen. Jammer, jammer...

 

Mij ging het er om dat de regiozenders blijkbaar geld tekort hebben, en daardoor gekozen hebben om gecodeerd uit te zenden. Het gecodeerd uitzenden heeft geen enkele reden, omdat het eigen geproduceerd materiaal is wat er uitgezonden wordt... het heeft dus met inkomsten te maken. Dat zou je nog kunnen begrijpen... maar om dan te gaan nadenken over verspreiding in HD??  dan denk ik dat ze beter gewoon SD blijven uitzenden, ook al gezien de content.

 

Nog voor de goede orde: mij persoonlijk interesseren de regiozenders totaal niet, dus of ze FTA zijn of niet, zal me worst wezen, en heeft er dus totaal niets mee te maken of ik wel of niet wil betalen voor deze zenders.  Het is gewoon onbegrijpelijk dat ze daar dan wel geld voor hebben.

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens jou moet alles gratis, gratis, gratis. :tired:​​

 

De oubolligen wonen waarschijnlijk allemaal in de Randstad en denken nog steeds dat daar alles daar gebeurt.

Niets is minder waar natuurlijk, kijk alleen maar naar de regio Eindhoven.

Om daar meer over te weten, raadpleeg Google.

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien is amateuristisch een beter woord maar oubollig slaat de plank niet ver mis.

Daarbij, als er per regio slechts een regionale zender is ben je automatisch de beste en de slechtste regionale zender van je regio.

 

De NPO is er voor iedereen.

Dat gewauwel van Randstad TV komt omdat er nu eenmaal minder gebeurd in de regio die het vermelden waard zijn.

 

lokale tv of radio vergt inspanningen

en dat hebben enkel die er voor over die aards conservatief zijn en hun regio propageren

 

echt goede berichtgeving en/of nieuws op de regionale heb ik niet ontdekt sinds ik ze kon ontvangen

met uitzondering voor AT5 met 25% van hun zendtijd

 

en moet dat dan in High Definition TV?

aanvullend; dat mag maar slechte content in hoge resolutie blijft slecht

aangepast door Tonskidutch

Running Up That Hill

Kate Bush

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een eigen onderzoek, dat is er mis.

Maar doe me een lol Cees.

Zoveel keuze op de satelliet en dan kiezen voor de regionale zenders. Heb je niets beters te doen.

 

Ja, veel keuze op satelliet maar vertel dan de hele waarheid.

In Duitsland wemelt het van de Regio zenders en er zijn er -tig op satelliet te zien en zelfs met een sterkere TP dan ARD/ZDF.

In ieder geval komen ze stukken sterker door, hier in Turkije.

 En hier in Turkije heeft bijna iedere plaats, ook hele kleine plaatsen een eigen zender en ook weer -tig op de Türksat.

Dus dat regionalen overbodig zijn is quatsch.

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Emekli.

Nederland is zelf niet meer dan een regio en heeft een veel te grote broek aan om daar nog een onderverdeling in te maken.

Landen als Duitsland en Engeland daar is een regio indeling zinvol.

In Nederland is een regio indeling nutteloos en geld verspilling.

Bewijs zie je terug als je de programmering van de zenders volgt.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Emekli.

Nederland is zelf niet meer dan een regio en heeft een veel te grote broek aan om daar nog een onderverdeling in te maken.

Landen als Duitsland en Engeland daar is een regio indeling zinvol.

In Nederland is een regio indeling nutteloos en geld verspilling.

Bewijs zie je terug als je de programmering van de zenders volgt.

 

Zolang Hilversum meer dan 90% op de Randstad is gefocust,  zijn de Regionalen een goede aanvulling.

En de programmering hangt vooral af van het weinige geld dat Den Haag en de provincies in de Regionalen stopt.

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

 

En de programmering hangt vooral af van het weinige geld dat Den Haag en de provincies in de Regionalen stopt.

€ 143 miljoen Euro in 2013.

Omroep Gelderland kreeg daarvan ongeveer 17 Miljoen, RTV Utrecht ongeveer 8 Miljoen.

De rest zat daar tussenin.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

€ 143 miljoen Euro in 2013.

Omroep Gelderland kreeg daarvan ongeveer 17 Miljoen, RTV Utrecht ongeveer 8 Miljoen.

De rest zat daar tussenin.

 

Voor ons gewone burgers is dat een hoop geld, maar voor een beetje TV zender echt te weinig.

 

Jaren geleden werkte ik bij een radiostation in Antwerpen op vrijwillige basis.

Als je zag wat dat toen al kostte en dat was dan nog maar radio.

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

En zelfs dat is nog teveel, laten de regionalen zichzelf bedruipen, waarom moet ik in Utrecht betalen voor TV Drenthe en de andere regionalen. :cry: Het is al erg genoeg dat ik verplicht ben voor de publieken te moeten betalen. :angry:

Wat je zegt klopt niet Sjaak, jij betaalt niet voor andere provincies, je betaalt voor je eigen regio.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...