Ga naar inhoud


Regionalen in HD.


Emekli

Aanbevolen berichten

Regionalen in HD:

 

http://www.Bron: Totaal TV/nieuws/23520/regionale-omroepen-in-hd-bij-kpn-en-delta.html

 

Can. Digitaal zal nog wel 10 jaar wachten, terwijl de meeste zenders dan al in 8K worden uitgezonden.

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 46
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

CD biedt geen 4K ontvangers aan, enkel Kaon troep op heden :cry:

 

Nee, daarom komt bij hun 8K nog later.

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Vroeg of laat zal SD toch uitgefaseerd worden.

 

En erg veel sd camera's zijn er ook niet meer te koop.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Laat canal digitaal eerst maar eens alle regionale omroepen doorgeven.

Dat lukt nog eens niet, laat staan hd.

Ik heb een M7 MZ 101 ontvanger.

Canal Digitaal ik mis, Discovery, Eurosport 1&2, TLC, Animal Planet en ID 

Graag Fox, SBS9, RTL-Z, Comedy Central, Spike, Nickelodeon, 24 Kitchen,  History en MTV NL in HD.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vraag me af waarom regionale tv zo nodig in HD moet zijn... Het gaat toch vrijwel alleen maar om regionaal nieuws?  Wat is dan de meerwaarde, vraag ik me af.  Blijkbaar moeten ze gecodeerd op de satelliet omdat het "te duur" is anders, terwijl er totaal geen reden voor is op auteursrechten gebied, want alles is zelf gemaakt, ze hebben er zelf de rechten voor...   om dan de eindeloze nieuwsuitzendingen in de herhaling en de reklameteksten in HD uit te zenden lijkt me een beetje overkill gezien de financiele situatie van deze zenders.

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

In het artikel is nergens sprake dat CanalDigitaal vragende partij is om ook daadwerkelijk de regionalen in HD door te sturen, daarvoor is de problematiek van bandtbreedte nu nog veel te groot. Er is alleen sprake dat KPN en Delta Kabel Zeeland een akkoord hebben, maar bijlange nog geen datum voor wanneer dit zal zijn, alle verder speculaties zijn dan ook overbodig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vraag me af waarom regionale tv zo nodig in HD moet zijn... Het gaat toch vrijwel alleen maar om regionaal nieuws?  Wat is dan de meerwaarde, vraag ik me af.  Blijkbaar moeten ze gecodeerd op de satelliet omdat het "te duur" is anders, terwijl er totaal geen reden voor is op auteursrechten gebied, want alles is zelf gemaakt, ze hebben er zelf de rechten voor...   om dan de eindeloze nieuwsuitzendingen in de herhaling en de reklameteksten in HD uit te zenden lijkt me een beetje overkill gezien de financiele situatie van deze zenders.

 

Volgens jou moet alles gratis, gratis, gratis. :tired:​​

aangepast door Eduard07

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

En wat voegt HD toe aan oubollige uitzendingen die om het uur herhaalt worden,, de kabelaars staan vast niet te trappelen kostbare bandbreedte op te offeren aan de regionalen. :P De regionalen kunnen nu al bijna niet rondkomen en zijn te armlastig om satelliet distributie te financieren, laat staan dat ze nog meer moeten gaan betalen voor HD.

Roos lanceert wel meer van die mooie plannetjes waar later niets van terecht komt. :D

 

"oubollige uitzendingen"?

Wordt in de regio heel anders over gedacht.

De NPO heet in de regio daarom trouwens ook:  "Randstad Radio/TV".

 

"kostbare bandbreedte bij de kabelaars"?

Ziggo barst nog steeds in de bandbreedte waar analoog op wordt uitgezonden.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

"oubollige uitzendingen"?

Wordt in de regio heel anders over gedacht.

De NPO heet in de regio daarom trouwens ook:  "Randstad Radio/TV".

 

"kostbare bandbreedte bij de kabelaars"?

Ziggo barst nog steeds in de bandbreedte waar analoog op wordt uitgezonden.

 

Misschien is amateuristisch een beter woord maar oubollig slaat de plank niet ver mis.

Daarbij, als er per regio slechts een regionale zender is ben je automatisch de beste en de slechtste regionale zender van je regio.

 

De NPO is er voor iedereen.

Dat gewauwel van Randstad TV komt omdat er nu eenmaal minder gebeurd in de regio die het vermelden waard zijn.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien is amateuristisch een beter woord maar oubollig slaat de plank niet ver mis.

Daarbij, als er per regio slechts een regionale zender is ben je automatisch de beste en de slechtste regionale zender van je regio.

 

De NPO is er voor iedereen.

Dat gewauwel van Randstad TV komt omdat er nu eenmaal minder gebeurd in de regio die het vermelden waard zijn.

Je blijkt weinig inzicht te hebben in de programmering van regio tv en Randstad tv.

Kijkcijfers in mijn regio wijzen in een heel andere richting.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Cijfertjes....

 

http://www.roosrtv.nl/downloads/Z1661_ROOS%20Kijkcijferonderzoek_Samenvatting.pdf

 

RTV Rijnmond, 630.000 kijkers per week.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...