Ga naar inhoud


Het is vijf voor twaalf


skippie1770

Aanbevolen berichten

Het ging niet over één HD.

Pollegazon had het over Vijf.

Daarmee heb ik vergeleken.

Daarop kwam jij je dan weer moeien.

Nu begin je weer over één HD.

Daarover gaat het dus niet, ik heb het over Vijf (TV Vlaanderen) tov. Vijf HD (Telenet), Vitaya (TVV) tov. Vitaya HD, enz.

Dat jou die vergelijking niet goed uitkomt is jouw probleem, maar wees dan zo eerlijk om het toe te geven.

VU+ Duo 4K (originele versie, niet SE!) met VTI v. 15.0.0.2

Link naar reactie
Delen op andere sites


Nochtans vermeld pollegazon: Het niveau van het HD beeld op één is dan ook weer heel wisselvallig en niet alleen verschillend tussen Telenet, Proximus en TVV, maar bijna altijd inferieur tegenover pakweg de BBC HD Channels

 

En dat ga jij nu dan gaan weerleggen, iedereen die hier komt kan dat daar duidelijk lezen, meer en meer kom je uit op tegenovergestelde verklaringen, er zit dus duidelijk iets mis hoor.

GIGABLUE UHD QUAD 4K  :D  XTREND ET8500 / ET7500  ;)  VU+ Duo2 / VU+ Solo SE  :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nochtans vermeld pollegazon: Het niveau van het HD beeld op één is dan ook weer heel wisselvallig en niet alleen verschillend tussen Telenet, Proximus en TVV, maar bijna altijd inferieur tegenover pakweg de BBC HD Channels

 

En dat ga jij nu dan gaan weerleggen, iedereen die hier komt kan dat daar duidelijk lezen, meer en meer kom je uit op tegenovergestelde verklaringen, er zit dus duidelijk iets mis hoor.

 

Maar pollegazon vermeldt eveneens :

merk ik toch weinig verschil tussen pakweg Vitaya, Vijf of 2BE bij TVV en diezelfde zenders bij Telenet, vaak is dat beeld ook niet echt om euforisch van te worden

 

 

Herlees anders bericht 53 eens, dan zie je dat je weer nonsens aan het plaatsen bent.

VU+ Duo 4K (originele versie, niet SE!) met VTI v. 15.0.0.2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Allemaal theorie, maar je moet toch echt het beeld kunnen vergelijken en niet enkel de bitrate. Sommige zenders duiden wel 1080i  HD aan maar kijk eens naar beeld kwaliteit.

Dat klopt, maar ik heb de zenders die ik zei (Vijf, Vitaya, KanaalZ.) onlangs nog eens gezien, ik vind ze toch duidelijk scherper bij Telenet.

Logisch ook, de bitrate ligt daar hoger en het wordt daar wel in HD uitgezonden.

VU+ Duo 4K (originele versie, niet SE!) met VTI v. 15.0.0.2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ojee, wat mij betreft ging het om een indruk, geen grondige studie van de bitrates. Bovendien is het vooral mijn vrouw die Vijf en Vitaya kijkt, zélf blijf ik meestal hangen bij de massa (gratis) Britse kwaliteitszenders - dus kan het ook een momentopname zijn. Trouwens het beeld van VIER HD en VTM HD is wel even goed bij TVV als bij Telenet, van Proximus weet ik het alleen van zien bij anderen waar ik op bezoek ben, maar uiteraard kan dat ook aan de kwaliteit van hun tv-toestel gaan, ik kan daarentegen thuis wel vergelijken en dan blijkt dat HD op de Britse HD zenders  altijd beter is dan HD op de Belgische zenders, waarom dat is weet ik ook niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

idem UK waar een groot deel van de commercielen van SKy is weggegaan naar FTA omdat ze massa's reklameinkomsten verliezen.Dan nog liever om het half uur een paar minuutjes reklame dan te hoeven betalen voor vele rotzooikanalen waar alleen herhalingen zijn te zien

Zo denk ik er ook over !! 

Dit nog , ook de FTA zenders op 28 herhalen zeer veel , dus .... 

Ach , ze zijn tenminste FTA :)

 

Verder , niemand is verplicht een TVV-ontvanger aan te schaffen ,

maar als ze je "dwingen" , 3 keuzes , meedoen of de boom in met pay-tv !!

Of je neemt een TVV-ontvanger + een andere satellietontvanger !!

 

het is 18:04 :grin:

het is 4:25 :eek:  :grin:  ;)  :P

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...