Ga naar inhoud


nieuw VTI 11


Tonskidutch

Aanbevolen berichten

Tonskidutch, het is opgelost. Ik heb geflasht en nu werkt het prima. De volgende keer flash ik meteen, want je adviseert dit heel terecht.

aangepast door Donkeyman

VU+ Ultimo 4K PLI 9.x dual DVB-S2 FBC tuner met 750Gb WD Blue, VU+ Zero 4K PLI 9.x  Visiosat G4 Quadro met 3 Alps quad en 1 Inverto Ultra Black quad, LG G1 Oled Evo 77 inch, Sony Bravia KDL 65-XD7505, , Nvidia Shield TV Pro mediaplayer, Denon AVR-X3500 audioreceiver. Zone 1: 2X Kef IQ90, 2x Kef IQ10, Kef IQ60c, BK XXLS 400 subwoofer. Zone 2: 2X Tangent EVO4. Fritzbox 7590. Synology DS418, Raspberry Pi 3B

Link naar reactie
Delen op andere sites


Heb ik iets gemist, met name VTi 10.X.X?

 

Vind de nieuwe skin fantastisch, een nadeel en ja  ik heb echt alles geprobeerd, waarom weer transparant, dit is erg onrustig

als je de TV beelden te zien krijgt door je EPG en andere zaken.

Dus nu toch maar weer Atile er op gezet.

 

Het enige dat niet volledig werkt, heb meerdere skins getest, is de "cirkel toets", links / rechts ok, boven ok maar onder doet niets.

Onder is ingesteld om in de boeketten lijst te komen.

Nu moet dat cirkel boven en dan blauwe toets, voorheen was drukken op onderaan op de cirkel genoeg.

 

Voor de rest geen bugs gevonden.

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welke cirkel toets bedoel jij, op de DUO2 remote zie ik geen cirkel toets wle wel een OK toets en 0 cijfertoets?

Maar goed daar gaat dit topic niet over.

Er zal beslist een update uitkomen wegens de toetsbediening gezien diverse vragen?

 

een daarvan ging over het type remote dat voor de DUO2 default is ingesteld

aangepast door Tonskidutch

Sapore di sale

Gino Paoli

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Off topic

Nog even voor de nieuwe VU+ gebruikers, indien jullie de bootlogo's willen veranderen hier een handige tooltje

die hun image bij vuplus-support uit de database halen kunnen eenmaal lid en dus ingelogd ook deze downloaden om je eigen bootlogo en radio logo te maken.

 

kleuren en skins en transparantie is meestal naar smaak in te stellen en dus ook het bootlogo

Sapore di sale

Gino Paoli

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

VTi 11 draait prima! Hartelijk dank.

Volgens mij werkt Gstreamer niet, want de Vu+ vraagt er om bij bepaalde video’s om.

Gstreamer plugin voor Dolby TrueHD

Is ook in de feed niet te vinden helaas.

Kan ik die streamer op een of andere manier downloaden etc?

hier heb je de aanpassing in je filmlijst afspeelmenu, zie afbeelding

post-30989-0-54758000-1480672704_thumb.jpg

Sapore di sale

Gino Paoli

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welke cirkel toets bedoel jij, op de DUO2 remote zie ik geen cirkel toets wle wel een OK toets en 0 cijfertoets?

Maar goed daar gaat dit topic niet over.

Er zal beslist een update uitkomen wegens de toetsbediening gezien diverse vragen?

 

een daarvan ging over het type remote dat voor de DUO2 default is ingesteld

 

Het gaat om de zilveren ronde toets met < > / v ^, maar dat weet jij best wel,  ;) .

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Was die er binnen VTI 9 ook?

aangepast door stevie-v

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Menu-VTI-setup service list-show service number in service list?

Of bedoel je die streep voor elke zender die aangeeft hoelang een programma al bezig is?

Menu-VTI-setup service list-show event time in service list?

aangepast door stevie-v

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee je hebt zeg maar de zenders onderelkaar staan en soms een hele tijd geen zender maar een - , dus bijvoorbeeld:

 

RTL4 HD

RTL5 HD

-

-

-

-

-

SBS6 HD

RTL7 HD

-

-

-

-

-

RTL8 HD

 

Dit zie je op de Webinterface ook terug, maar bij VTi ook in de zenderlijst. Bij PLi is hier een optie voor om dit weg te halen maar ik kan dit binnen VTi nog niet echt vinden.

VU+ ULTIMO 4K (OPENPLi-8.1) :: 1x DVB-C FBC :: ZIGGO

VU+ ULTIMO 4K (OPENPLi-8.1) :: 1x DVB-C FBC en 1x DVB-S2 FBC :: ZIGGO

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Fastscan

Provider Canaldigotaal of TVV

HD list ja

Use fastscan channel names ja

Enable auto fastscan ja/nee

 

Dit misschien?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

In PLi is het een optie onder Gebruikers Interface namelijk Verberg de numerieke markeringen.

Kan me niet voorstellen dat VTi niet zoeits heeft of kan bouwen. Ik heb gewoon een kabelscan van ziggo gedaan zoals ik deze ook op PLi doe.

Ook merk ik dat er nog veel te vertalen is (nog veel engels wat nederlands zou moeten zijn) 

 

Verder werkt alles super met mijn nieuwe Vu+ UNO 4K

aangepast door _HarmeN

VU+ ULTIMO 4K (OPENPLi-8.1) :: 1x DVB-C FBC :: ZIGGO

VU+ ULTIMO 4K (OPENPLi-8.1) :: 1x DVB-C FBC en 1x DVB-S2 FBC :: ZIGGO

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het enige dat niet volledig werkt, heb meerdere skins getest, is de "cirkel toets", links / rechts ok, boven ok maar onder doet niets.

Onder is ingesteld om in de boeketten lijst te komen.

Nu moet dat cirkel boven en dan blauwe toets, voorheen was drukken op onderaan op de cirkel

Vandaag heb ik mijn DUO2 ook van de laatste Update voorzien, dus geen echte flash.

Normaliter gebruik ik bij een Mail update altijd een flash maar wilde even kijken wat die deed.

 

Zo te zien prima, geen problemen kunnen ontdekken.

 

Ook de onderste pijl van de 'cirkel-toets' functioneert, m.a.w. kan ik daarmee door de zenderlijst scrollen.

Ook de zenderlijst van Caiway geeft geen tussenruimtes te zien.

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee je hebt zeg maar de zenders onderelkaar staan en soms een hele tijd geen zender maar een - , dus bijvoorbeeld:

 

RTL4 HD

RTL5 HD

-

-

-

-

-

SBS6 HD

RTL7 HD

-

-

-

-

-

RTL8 HD

 

Dit zie je op de Webinterface ook terug, maar bij VTi ook in de zenderlijst. Bij PLi is hier een optie voor om dit weg te halen maar ik kan dit binnen VTi nog niet echt vinden.

 

Zoiets heb ik nog nooit gezien, maar ik heb dan ook een zélf gemaakte lijst.

 

Ik heb mijn lijst zo gemaakt dat het begint met Nederland NPO, de volgende "pagina" is voor de regionalen, et cetera.

Om die pagina's te scheiden, vul ik met puntjes aan tot onderaan.

Zo heb ik een helder overzicht.

Die puntjes voeg ik toe met de AB, ik ga eerst naar zenderlijst, dan menu en dan marker toevoegen,

weghalen van de puntjes gaat op de zelfde manier, misschien dat je zo de streepjes weg krijgt.

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...