Ga naar inhoud


melding bij sat4all adobe flash player probeert webinhoud te openen op uw pc


Codx

Aanbevolen berichten

Sinds vandaag krijg ik constant deze melding bij het bezoeken van sat4all met IE11.  Je kunt dan zeggen toestaan of niet toestaan en dat moet je dan 4x wegklikken.  Uiteraard kies ik voor niet toestaan gezien flash toch wel een aantal kwestbaarheden heeft. 

 

Hebben meer mensen deze melding? Kan het zijn dat er via 1 of ander advertentie netwerk malware  verspreid wordt op dit moment?   Ik heb afgezien van de standaard windows updates niks aan mijn pc veranderd.

 

 

 

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites


 Van browser wisselen kan ik zelf ook bedenken maar het lijkt me handiger om te weten wat de oorzaak is. 

 

Zou het hier wat mee te maken hebben?

 

 https://www.security.nl/posting/496160/Zero+day-lek+in+Flash+Player+gebruikt+voor+aanvallen+op+IE

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

En vandaag is het probleem ineens opgelost, kortom denk toch dat er wat onprettigs rond ging op deze site.

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...