Ga naar inhoud


Voormalig CanalDigitaal-baas krijgt leiding over kabelbedrijf Delta


Sprietje

Aanbevolen berichten

In Totaal TV is het volgende te lezen:

Marco Visser wordt de nieuwe CEO van Delta. Dit bedrijf levert in Zeeland onder meer tv-, internet- en telefoondiensten. Visser was tot voor kort CEO van het Luxemburgse mediabedrijf M7 Group.

Marco Visser is goed bekend met het Nederlandse medialandschap. Als CEO van M7 Group had hij onder meer de leiding over de Nederlandse activiteiten van het bedrijf. Hieronder vallen de aanbieders CanalDigitaal en Online.nl. Ook was Visser eerder verantwoordelijk voor de consumentendivisie van telecombedrijf KPN. EQT Partners, sinds 1 maart de nieuwe eigenaar van Delta, heeft Marco Visser tot CEO van het Zeeuwse bedrijf benoemd. Naast de Alles-in-1-diensten tv, internet en telefoon is Delta in Zeeland tevens energieleverancier.
 

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites


  • 2 weken later...

Ze hebben dus bij Delta iemand nodig die zich weinig tot niets aantrekt van klanten, want dat is gegeven uit de Canal digital periode.

Zal wel flink wat klanten gaan kosten [ hoop ik] want ik heb weinig vertrouwen in dit figuur, heb enkele jaren geleden eens een mail 

naar dat Canal digital gestuurd , antwoord moet nog komen.

verwegnistan;

Link naar reactie
Delen op andere sites

de ellende is al begonnen ;(

 

Delta verhoogt de prijzen van Alles-in-1-abonnementen met enkele euro’s per maand. Het goedkoopste Alles-in-1-abonnement gaat 38 euro per maand kosten, een prijsverhoging van twee euro. Het duurste abonnement wordt nog eens €3,45 duurder en gaat €75,70 per maand kosten. De hoogste verhoging is vier euro per maand en wordt bij het Alles-in-1 Premium-abonnement aan klanten doorberekend. Niet alleen de abonnementen bij Delta worden duurder. Ook bellen gaat in prijs omhoog. Een belminuut wordt drie eurocent duurder en gaat €0,12 kosten. De nieuwe prijzen worden door Delta op 1 mei doorgevoerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toch vraag ik me af waarom het dan zo slecht gaat met Delta.

Er is bijna geen Zeeuw die geen klant is, vooral qua televisie en internet.

Glasvezel is er niet, dus op het gebied van breedband internet zo'n beetje monopolist.

Het zal blijkbaar te maken hebben met de overige onderdelen, zoals energie en water.

aangepast door Alex1970

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...