Ga naar inhoud


Kingofsat de pedalen kwijt?


Aanbevolen berichten

Groot was mijn verbazing toen ik vandaag ik op de site van KingOfsat las dat heel wat zenders van CanalDigitaal en TV Vlaanderen verdwenen waren van transponder 11739V , tv aangezet en wat bleek alles was er nog, een blunder dus van KingOfsat :angry:  Dit bericht zorgt alleen voor verwarring. gelukkig was de info op andere sites wel juist.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites


gebeurd daar de laatste tijd helaas wel meer dat er onjuiste info is.

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Ze hebben het weer eens gedaan bij KingOfsat, vandaag zijn op transponder 12034 V Eutelsat 9B East, Unitel ClassicaHD en AutoMotor Sport verschenen onder de volgende providers TV Vlaanderen, CanalDigitaal en Mobistar.

aangepast door astro iris
Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien Flysat weer eens bij de bladwijzers zetten. Had hem er 1 a 2 jaar geleden uit gemikt omdat diverse dingen niet klopten die bij Lyngsat wel goed stonden. Naast dat ik hem minder plezierig vond werken dan Lyngsat, hoewel het schotelformaat voor een transponder daar nu wat lastiger te vinden is dan 2 jaar geleden. Maar daarvoor hebben we ook nog Satbeams.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...