Ga naar inhoud


Herstel optie Image Backup ontbreekt


Jürgen

Aanbevolen berichten

Nadat ik zo net de laatste VTI update had geïnstalleerd maakte ik zoals altijd gelijk een Image Backup welke succesvol werd afgesloten.

Nu controleer ik daarna altijd via de Herstel optie of de Image Backup ook daadwerkelijk in de Herstelmap op de interne als externe (NAS) HDD staat maar dat lukte mij nu niet omdat ik deze optie niet meer zie.

Zoals je op bijlage 1 ziet staat die Herstel optie er toch wel op regel 2 vermeld en als ik dan zoals voorheen daarop klikte kon ik kiezen tussen Backup of Herstel maar zoals je op bijlage 2 ziet is de optie dan niet beschikbaar.

De Image backup is wel gemaakt want ik zie de backup zowel op de NAS als de interne HDD staan.

 

Kijk ik er nu overheen?1_0_19_FD2_68_8C9_FFFF0000_0_0_0.jpg.0068804ef389dc30d9b4d4ec9a6b4018.jpg1_0_19_FD2_68_8C9_FFFF0000_0_0_0-2.jpg.9a2ddafbdf8b3b07386a1cd535745a7b.jpg1_0_19_FD2_68_8C9_FFFF0000_0_0_0-2.jpg.9a2ddafbdf8b3b07386a1cd535745a7b.jpg

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik heb hetzelfde probleem maar dat heb ik al maanden, persoonlijk maakt het me niks uit ik zet de image wel op een usb maar ik begrijp je.

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn laatste Backup is alweer 2 maanden geleden dus ik weet niet of dit probleem toen al aanwezig was.

Omdat ik de SOLO4K binnenkort in Spanje weer via satelliet gebruik wilde ik kijken of alles up-to-date was en daarom viel het mij op.

Ik zal even op het Duitse forum kijken of daar iets vermeld staat.

 

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zoals uit een bericht op het Duitse VUPLUS forum blijkt wordt het Image Herstel op ARM boxen niet meer ondersteund.

Men moet dan de Image Restore via een USB Stick uitvoeren.

 

Alternatief de plug-in Automaticfullbackup gebruiken, daarmee is het wel weer mogelijk om een Image Herstel vanuit de interne HDD uit te voeren.

 

Ik vergeet te vermelden dat de plug-in Automaticfullbackup niet in de feed staat maar via een .ipk geïnstalleerd moet worden.

Hier de link naar de bron 

https://www.vuplus-support.org/wbb4/index.php?thread/99285-automaticfullbackup/&pageNo=1

 

 

aangepast door Jürgen

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

zoals je ziet in de bovenstaande link is de maker ervan erg lang bezig geweest

als aanleiding was de OpenPli automaticfullbackup welke voor VTI is aangepast

desalniettemin

je kunt weldegelijk je backup flashen Jürgen

je dient enkel de backup naar een USB te kopieren en daarmee te flashen

ik heb het net nog even met de Ultimo4K getest 100% succes inclusief softcam en settings, skin en plugins

Sapore di sale

Gino Paoli

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klopt volledig want op de NIET ARM Vu solo se V2 zie ik die optie nog wel staan.

Bedankt voor de informatie allemaal.

aangepast door stevie-v

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

38 minuten geleden zei Tonskidutch:

...

je kunt weldegelijk je backup flashen Jürgen

je dient enkel de backup naar een USB te kopieren en daarmee te flashen

ik heb het net nog even met de Ultimo4K getest 100% succes inclusief softcam en settings, skin en plugins

 

...maar dat schreef ik toch ook in bericht #4...;)

 

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator
ARM

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...