Ga naar inhoud


Joyne komt met aanbod via internet


Sprietje

Aanbevolen berichten


Op 27-9-2017 om 22:26 zei Penthe:

Joyne gaat hier nog steeds niet de concurentie aan, internet binnen Nederland heeft CD al en de prijs verhoudingen zijn vrijwel gelijk, CD wint het hier zelfs kwa aanbod.

 

Mijn glazen bol voorspelt een 100% flop Joyne.

 

Alles is mogelijk, maar in mijn vriendenkring met een CD abo voor zelfs het oude tarief van €  10 / maand , gaan toch over naar Joyne : waarom : geen gedonder met vakanties met geen beeld in Spanje / Portugal --> Algarve. Dan gaan ze meer betalen, maar wel ontvangst van de NL zenders. Heb nu hier thuis 1000-den zenders maar wat heb ik er aan. OOk ik ga over naar Joyne.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 29-9-2017 om 09:56 zei Jürgen:

Joyne doet deze mededeling niet zomaar, zij anticiperen waarschijnlijk op het dit jaar door de EU genomen besluit om de Geoblocking binnen de EU voor o.a. IPTV per 1 april 2018 (niet de beste datum ;)) op te heffen.

Dit is de datum waarbinnen alle contentaanbieders hun techniek in orde moeten hebben.

 

Alleen vraag ik mij dan nog af waarom je dan Joyne nog nodig zou hebben?

Naar mijn mening heeft bijna iedere Kabelboer wel een app waarmee je thuis TV content naar je tablet of smartphone kunt streamen dus die kun je dan toch ook in het buitenland gebruiken.

 

Het probleem is dat in het zuiden van Europa als er veel gebruikers zijn, de data zo overbelast zijn dat je het wel uit je hoofd laat te gaan streamen. Ook is dit vaak verboden door de campingbeheerders ( en met recht) > Dan is er ook nog dat in dezelfde zuidelijke streken bv wel ontvangst is bij vodaphone en andere totaal niet !

Link naar reactie
Delen op andere sites

31 minuten geleden zei Deca:

Het probleem is dat in het zuiden van Europa als er veel gebruikers zijn, de data zo overbelast zijn dat je het wel uit je hoofd laat te gaan streamen. Ook is dit vaak verboden door de campingbeheerders ( en met recht) > Dan is er ook nog dat in dezelfde zuidelijke streken bv wel ontvangst is bij vodaphone en andere totaal niet !

 

Dat klopt, maar dat is tijdelijk.

Het zal nog jaren duren, maar uiteindelijk komt overal breedband beschikbaar en wie wil er dan nog een duur satelliet abonnement?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

De tijd zal het leren, maar iets zegt mij, dat internet niet de toekomst is, voor wanneer je onbeperkt over grenzen wilt kijken.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden zei zeeteefje:

 

Dat klopt, maar dat is tijdelijk.

Het zal nog jaren duren, maar uiteindelijk komt overal breedband beschikbaar en wie wil er dan nog een duur satelliet abonnement?

Ach ook de transponderhuur zal uiteindelijk goedkoper worden omdat de satellieten langer mee gaan. Zie hiervoor Astra 1F naar meer dan 20 jaar nog steeds stabiel op 44,3 oost en Astra 2A op 113,5 oost naar meer dan 19 jaar stabiel.

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 28-9-2017 om 09:20 zei Sverige:

Het gaat niet over internet binnen Nederland, Penthe...

Het gaat om IPTV van Joyne... om het eenvoudig te stellen, hetzelfde pakket wat je nu via satelliet ontvangt, via het "internet"... IPTV.  En dan niet die ergerlijke beperking dat je alleen maar kan abonneren als je net bij die ene ISP zit die dat bepaalde pakket aanbiedt.

Dat ze spreken over "alle providers in NL" kan je op 2 manieren bekijken....  in eerste instantie lees ik dat het dus niet provider afhankelijk is, en iedereen die internet ter beschikking heeft, een abo kan afsluiten...  En net als bij de honderden internationale aanbieders zou het dus ook gewoon kunnen dat je dit ook buiten Nederland zou kunnen....  en dat is niet echt vreemd, omdat de providers zich ook duidelijk richt op klanten buiten Nederland.

Maar wellicht weet Commentaar daar meer over... en anders zal de tijd leren hoe het precies zit.

 

Sverige. Je hebt het helemaal juist omschreven. Hier wordt aan gewerkt.

 

Maar wat al beschikbaar is:

Als iemand geen of heel slecht internet heeft, kan het simpel met 1 schotel opgelost worden.

Tooway internet 30/6 Mbps en Joyne televisie over dezelfde satelliet.DiscRoiche.JPG.e9510858164093fd9aab10d6423ddbfb.JPG

 

16 uur geleden zei zeeteefje:

 

Dat klopt, maar dat is tijdelijk.

Het zal nog jaren duren, maar uiteindelijk komt overal breedband beschikbaar en wie wil er dan nog een duur satelliet abonnement?

 

100_0750_mail.jpg

 

2014 data.jpg

aangepast door commentaar
https://www.youtube.com/watch?v=Km_n-GNeSQs
Link naar reactie
Delen op andere sites

Met breedband bedoel ik breedband, niet 'iets minder smal-' band zoals beschikbaar via satelliet. :-)  en dan ook nog met een beperkte en toch dure bundel. Breedband is in mijn optiek momenteel vanaf 100/100 Mbps en uiteraard zonder limiet.

 

Bedenk dat een 100/50 verbinding over glasvezel momenteel in Frankrijk  nog slechts €10,-/maand kost inclusief onbeperkt bellen naar vaste lijnen in bijna de hele wereld. Over 5 jaar kost dat bijna niks meer en is de dekking sterk toegenomen.

aangepast door zeeteefje
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 25-10-2017 om 17:57 zei zeeteefje:

 

Dat klopt, maar dat is tijdelijk.

Het zal nog jaren duren, maar uiteindelijk komt overal breedband beschikbaar en wie wil er dan nog een duur satelliet abonnement?

 

Dat ligt er maar aan. Veel wat in de markt wordt gezet is in het begin aantrekkelijk geprijst, maar als eenmaal een soort van monopolie is bereikt gaan de prijzen omhoog.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Vandaag de iptv box voor Joyne aangesloten en maar meteen via Tooway satellietinternet uitgetest.

Werkt perfect. Wel 3 uur aangestaan en 3 Gb data verbruikt.

Dus via satelliet is het veel goedkoper om naar de Mpeg 4 uitzendingen te kijken.

Joyne Iptv wordt dus echt voor de vaste internetaansluitingen met onbeperkt dataverbruik.

Maar die zijn er veel en veel meer dan schotels.

Dus die kunnen voor de financien zorgen om de sat in de lucht te houden.

Weer een stap gezet en kan men verder om het binnen afzienbare tijd uit te rollen. 

Let wel de rechten zijn geregeld en het boxje is dichtgetimmerd, dus geen illegale Kodi streams mogelijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...