Ga naar inhoud


Joyne komt met aanbod via internet


Sprietje

Aanbevolen berichten

Het komt mij een beetje vreemd over: Een schotel uitrichten op 9°E om dan via IPTV naar Joyne te gaan kijken.

Maar kan aan mij liggen hoor...

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Natuurlijk hoeft dit niet perse via satelliet internet maar als je niks anders hebt op die lokatie en het toch wilt testen....  Normaal zal je dit ook niet doen.

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden zei commentaar:

Joyne Iptv wordt dus echt voor de vaste internetaansluitingen met onbeperkt dataverbruik.

Maar die zijn er veel en veel meer dan schotels.

Hier in Frankrijk zijn al onbeperkte 4G abonnementen voor een prima prijs beschikbaar (€25/maand). Velen zeggen daarom hun adsl abonnement op en schakelen over op onbeperkt 4G. Als Joyne IPTV in het buitenland gebruikt kan worden en goedkoop, dan voorzie ik een gouden toekomst voor dat product.

Link naar reactie
Delen op andere sites

er was toch iemand die het 4/5 G netwerk in de ruimte wilde gaan uitbouwen

recent gelezen, echt waar!

 

maar ik schreef al eens eerder dat de LTE en 4/5G technologie en binnenkort met de nieuwste Compressie techniek Jif (heette het geloof ik) alle oude zenders gaat vervangen

er staan zoveel masten en er is zo weinig vermogen nodig voor perfecte ontvangst

 

maar dat was in een ander topic

:grin:

Space Cowboy

Jamiroquai

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei luisteraar:

Dit klinkt niet rooskleurig

Dat is maar net hoe je het bekijkt.

Joyne is opgericht Voor satelliet en de kampeermarkt.

Daarnaast is er rekening gehouden met een redelijk marktaandeel vaste aansluitingen.

Als we de voorziene kampeermarkt halen is het goed.

Maar we weten dat de markt voor vaste schotelaansluitingen aan het dalen is, en dat er veel zijn die niks willen of kunnen betalen.

Als je dan je marktaandeel op Ziggo-Kpn -Canal Digitaal en glasvezel kunt vergroten is dat dus gunstig voor de totale balans, waardoor de vaste markt terug kan lopen.

Als je daarnaast langs een basis Joyne abonnement ook de mogelijkheid geeft voor hetzelfde op een paar multimedia apparaten te kijken is iedereen tevreden.

En dan kan je het gaan omdraaien.

Je neemt een jaarabonnement waarbij je thuis Iptv kijkt en in de camper via de satelliet.

Het gaat immers om het totaal.

De aanmeldingen zijn in lijn met de verwachtingen, meer zelfs, maar je kan niet in de toekomst kijken.

Weer een aanvraag gekregen voor 2 schepen middelandse zee rond Griekenland.

Dan is Joyne goedkoper dan 2 volgsystemen van 30 000€ voor CD.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waar ik benieuwd naar ben of er ook een oplossing komt voor de mensen buiten de EU. Binnen de EU zijn de tv rechten goed geregeld maar daar buiten niet.
Kom met een expat/emigranten pakket, vrijwel wekelijks worden er op de diverse FB pagina´s van Nederlanders die in het buiteland wonen gevraagd naar de mogelijkheden om NL tv te kijken ilegale IPTV oplossingen zijn er volop en tot op heden de enige mogelijkheid, vele willen graag een legale optie. Weet niet of Joyne buiten europa een geoblok heeft en uiteraard is die te omzeilen met een VPN maar een legale oplossing zou wenselijker zijn

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Op 28-9-2017 om 09:58 zei Jürgen:

Dit zou toch wel eens een pré voor Joyne kunnen zijn want daar gaat het toch echt wel naar toe, zelf voor de kampeerders / overwinteraars.

Ik ga dit jaar tijdens onze 5 maanden durende overwintering nog wel een schotel met CD abo gebruiken maar volgend jaar zou dat wel eens IPTV kunnen zijn.

Minder rompslomp maar wel een goede Internet verbinding vereist maar ook dat wordt steeds beter in het buitenland.

 

Wij zitten in de kleinere campings van veelal zuid Portugal. Daar zijn we al blij dat de telefoon werkt (draad voor de camping eigenaren) en de data verbindingen via GSM zijn ook niet denderend. Onwaarschijnlijk dat deze snel gaan verbeteren ivm de hoge kosten en lage opbrengsten. Als je met een niet vodafoon abo in het zuiden zit, kun je het vaak ook wel weer vergeten met een GSM ( en dus ook de data verbindingen )

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...