Ga naar inhoud


Joyne komt met aanbod via internet


Sprietje

Aanbevolen berichten


interessant.... zou het ook in het buitenland beschikbaar zijn?

Als het werkt zoals de 'minder legale' IPTV aanbieders zou dat dus wel kunnen...  en het wordt echt interessant als ze dat voor een lage prijs in de markt zetten...  Ik ben benieuwd.

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wanneer gaat die eu regel in, dat geo blocking niet meer zou mogen binnen europa? Toen mijn abonnement bij CD nog liep, was de film1 go app nog niet beschikbaar in België.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

nationale auteursrechten binnen de eu zou na mijn weten niet mogen als ik een cd in Griekenland koop mag ik die in België afspelen. 

Als ik in spanje in Nederland content koop mag ik die inhoud in spanje bekijken. 

Anders is het discriminatie op nationaliteit en woonland. 

aangepast door luisteraar
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het gaat niet over internet binnen Nederland, Penthe...

Het gaat om IPTV van Joyne... om het eenvoudig te stellen, hetzelfde pakket wat je nu via satelliet ontvangt, via het "internet"... IPTV.  En dan niet die ergerlijke beperking dat je alleen maar kan abonneren als je net bij die ene ISP zit die dat bepaalde pakket aanbiedt.

Dat ze spreken over "alle providers in NL" kan je op 2 manieren bekijken....  in eerste instantie lees ik dat het dus niet provider afhankelijk is, en iedereen die internet ter beschikking heeft, een abo kan afsluiten...  En net als bij de honderden internationale aanbieders zou het dus ook gewoon kunnen dat je dit ook buiten Nederland zou kunnen....  en dat is niet echt vreemd, omdat de providers zich ook duidelijk richt op klanten buiten Nederland.

Maar wellicht weet Commentaar daar meer over... en anders zal de tijd leren hoe het precies zit.

aangepast door Sverige
typefouten gecorrigeerd

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit zou toch wel eens een pré voor Joyne kunnen zijn want daar gaat het toch echt wel naar toe, zelf voor de kampeerders / overwinteraars.

Ik ga dit jaar tijdens onze 5 maanden durende overwintering nog wel een schotel met CD abo gebruiken maar volgend jaar zou dat wel eens IPTV kunnen zijn.

Minder rompslomp maar wel een goede Internet verbinding vereist maar ook dat wordt steeds beter in het buitenland.

 

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uur geleden zei Penthe:

Joyne gaat hier nog steeds niet de concurentie aan, internet binnen Nederland heeft CD al en de prijs verhoudingen zijn vrijwel gelijk, CD wint het hier zelfs kwa aanbod.

 

Mijn glazen bol voorspelt een 100% flop Joyne.

 

 

Het word stilaan eens tijd voor een nieuwe Glazen Bol, die van u werkt niet meer of wel verkeerd :huh:

GIGABLUE UHD QUAD 4K  :D  XTREND ET8500 / ET7500  ;)  VU+ Duo2 / VU+ Solo SE  :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien heb jij niets aan IPTV, Tonski...  al dacht ik overigens dat jij toch IPTV van Vodafone gehad hebt? of herinner ik het me nu even verkeerd. Maar het kan dat het je tegengevallen is, en dan heb je uiteraard recht van spreken, want die ervaring kan dan nuttig zijn

 

In principe gaat mijn voorkeur naar Satelliet televisie... Voornamelijk om het ontzettend goede FTA aanbod, en de mogelijkheid om naar Zweedse televisie te kijken als ik dat wil. Die veelzijdigheid heb je met geen enkel ander legaal aanbod, momenteel.

Maar, stel dat je in een bejaardenhuis oid terecht komt, en toevallig in het verkeerde land zit, waar je niet naar jouw favoriete zenders kan kijken, dan zou een legaal internationaal IPTV aanbod geweldig zijn... het als ik mij niet vergis zou Joyne de eerste kunnen zijn die een NL pakket zal leveren....   Ik hoop dat die trend zich doorzet... want dat zou veel problemen kunnen oplossen

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sverige,

joh, je loopt echt altijd achter lijkt het als ik je commentaren lees.

 

maar wat ik heb is niet maatgevend voor deze  joyne draad

die hebben geen eigen Internet abo enkel een aanbod via iemands internet

 

IPTV is een gesloten systeem met je provider en dat is vanaf een gegarandeerde 20 a 50 Mbit/seconde (liefst 50) extreem stabiel

over de LTE/G4 van Vodafone ging dat zonder fouten

over KPN met VDSL2 ging dat ook perfect

 

wat jullie hebben is mij onbekend

Just Around The Corner

Cock Robbin

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden zei Tonskidutch:

 

IPTV is een gesloten systeem met je provider en dat is vanaf een gegarandeerde 20 a 50 Mbit/seconde (liefst 50) extreem stabiel

 

Nee dat is nu net het probleem de isp's bieden zelf iptv aan externe worden belemmert door bv data limieten geo gebieden en onbewezen data blokkeringen naar externe iptv aanbieders 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...