Ga naar inhoud


Opnames naar USB stick kopieren


Jürgen

Aanbevolen berichten

Omdat mijn SOLO4K voor reparatie naar NL is opgestuurd kon (kan) ik de laatste 2 afleveringen van Penoza zelf niet opnemen.

Ik heb nu aan een medekampeerder met een SOLO2 (Openpli) gevraagd om die op de interne HDD voor mij te willen opnemen en dat is geen probleem.

Nu wil ik deze 2 opnames op een USB stick zetten zodat ik die later naar mijn SOLO4K kan kopiëren.

 

Is er voor Openpli een plug-in voor de SOLO2 om de opnamen van de interne HDD naar een USB stick te kopiëren?

De SOLO2 staat hier op de camping niet op WiFi aangesloten dus zijn de opnamen niet zonder meer d.m.v. FTP naar een laptop te kopiëren.

 

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites


Gaat dat dan niet met Verplaats (Groen) of Kopieër (Menu>Kopieër) als je in de movielist/opnames op de bewuste opname staat?

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, met verplaatsen of kopiëren kan je de opname naar een andere locatie zetten.

(verplaatsen: zal niet meer op de HDD/opnamelijst staan //  kopiëren: blijft nog op de HDD/opnamelijst staan )

 

- opnamelijst openen
- naar de opname scrollen
- menu toets
- verplaatsen of kopiëren kiezen
- locatie selecteren

 

screenshot1.jpg

screenshot2.jpg

screenshot3.jpg

aangepast door satmaat
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...