Ga naar inhoud


minder interesse voor sat4all ?????


geronnimo

Aanbevolen berichten

Ik constateer ook dat sdat4all niet meer zo interessant is maar ik denk dat dit komt door de eenzijdige berichten over discussies over VTI en minder over openpli terwijl er bij de laatste veel ontwikkelingen zijn die hier niet of nauwelijks besproken worden, dus ook ik ben nu meer naar het openpli forum verhuist.

Ook andere thema's zijn vaak erg eenzijdig, jullie hoeven het natuurlijk niet met mij eens te zijn, het is maar gewoon een mening van mij.

Desondanks wens ik sat4all een heel goed nieuw jaar.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


5 minuten geleden zei geronnimo:

Ik constateer ook dat sdat4all niet meer zo interessant is maar ik denk dat dit komt door de eenzijdige berichten over discussies over VTI en minder over openpli terwijl er bij de laatste veel ontwikkelingen zijn die hier niet of nauwelijks besproken worden, dus ook ik ben nu meer naar het openpli forum verhuist.

Ook andere thema's zijn vaak erg eenzijdig, jullie hoeven het natuurlijk niet met mij eens te zijn, het is maar gewoon een mening van mij.

Desondanks wens ik sat4all een heel goed nieuw jaar.

 

 

 

Helemaal mee eens, doe ik ook al geruime tijd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 minuten geleden zei geronnimo:

Ik constateer ook dat sdat4all niet meer zo interessant is maar ik denk dat dit komt door de eenzijdige berichten over discussies over VTI en minder over openpli terwijl er bij de laatste veel ontwikkelingen zijn die hier niet of nauwelijks besproken worden

 

 

Ik kan me vergissen maar sat4all is er niet alleen maar voor pli en vti gebruikers, maar gelukkig (en terecht) een stuk breder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minuten geleden zei Michel:

Daar hebben we Ab Halma weer onder alias 86. Als die zich er mee gaat bemoeien, ga ik ook naar een ander forum! :D

 

 

Allemaal originele aliassen , niet zoals jij doet van andere leden en dan sites terroriseren.

Groetjes Ab,

 

 

He je vergeet je ban knopje lieverd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden zei Guide:

Tis hier een grote soap met een doel.

Geld opleveren .

 

Wat een kulargument, zoveel zal dit forum echt niet opleveren, afgezien nog van de kosten die er mee zijn gemoeid.

 

Maar dit is een informatief forum en niet een plek voor digitale ratdraaiers ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Deze man heeft mij en mijn gezin jarenlang geterroriseerd, bedreigd en onder andere op de verjaardag van mijn (toen) 3-jarige zoon een rouwkaart gestuurd. Dat hij niet helemaal spoort lijkt mij duidelijk.

 

Laten we hem verder maar gewoon negeren. Hij zet zichzelf al genoeg voor schut.

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden zei Michel:

Deze man heeft mij en mijn gezin jarenlang geterroriseerd, bedreigd en onder andere op de verjaardag van mijn (toen) 3-jarige zoon een rouwkaart gestuurd. Dat hij niet helemaal spoort lijkt mij duidelijk.

 

Laten we hem verder maar gewoon negeren. Hij zet zichzelf al genoeg voor schut.

 

Ik zou maar uitkijken wat je schrijft Michel , aanngifte is nu gauw gedaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Dat weet ik. Ik heb er al een aantal tegen jou lopen wegens ernstige bedreigingen, smaad laster etc. Ik heb zelfs nog een gespreksopname liggen waar je in een telefoontje naar mijn werkgever mij zwart probeerde te maken.

Daar heeft justitie ook volle prio op. ;) (not)

 

Jij hebt overigens al jaren een schriftelijk verbod om gebruik te mogen maken van de registratie diensten van dit forum. Daar heb je ook lak aan, dus waar denk je jezelf rechten aan te kunnen ontlenen?

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kun je niet even weer langskomen en je jezelf onstervelijk belachelijk maken.

weggestuurd worden door de politie , valse aangiftes doen en nu weer openlijk valse beschuldigingen uiten.

Smaad en of laster is hier duidelijk bewezen hoor maar excuses mag je doen voor de dag om is.

Mijn mening is dat je gewoon een erg sneu zielig type bent zoals je hier vaak onder de alias toxic bewezen hebt je geilt op macht maar nu ben je even te ver gegaan.

Dus wees verstandig haal alles weg bied je excuses aan , je bent gewend op je bek te gaan een keer extra kan ook nog wel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Er is meer dan voldoende bewijs, van ip adressen, talloze handgeschreven bedreigende brieven, gespreksopnames, rouwkaart tot screenshots en meer.

 

Het is nu tevens weer bewezen dat jij steeds opnieuw degene bent die het conflict opzoekt.

 

Je weet in ieder geval een goed begonnen jaar weer voor meerdere mensen te verzieken.

 

Well done!

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden zei Guide:

Kun je niet even weer langskomen en je jezelf onstervelijk belachelijk maken.

weggestuurd worden door de politie , valse aangiftes doen en nu weer openlijk valse beschuldigingen uiten.

Smaad en of laster is hier duidelijk bewezen hoor maar excuses mag je doen voor de dag om is.

Mijn mening is dat je gewoon een erg sneu zielig type bent zoals je hier vaak onder de alias toxic bewezen hebt je geilt op macht maar nu ben je even te ver gegaan.

Dus wees verstandig haal alles weg bied je excuses aan , je bent gewend op je bek te gaan een keer extra kan ook nog wel.

 

Oh my god, dit bericht heeft alle kenmerken van het Borderline syndroom.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...