Ga naar inhoud


minder interesse voor sat4all ?????


geronnimo

Aanbevolen berichten

  • Beheerder

Omdat het een keer klaar moet zijn. Mijn gezin lijdt al 4 jaar onder deze idioot.

 

 Justitie doet er ondanks diverse aangiften niets aan en na enige stilte begint hij nu kennelijk weer opnieuw.

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites


1 minuut geleden zei Michel:

Geen idee. Ik vrees een uiteindelijke natuurlijke dood.

 

Ik draai zelf een redelijk groot forum sinds een jaar of tien en had ook zo´n malloot, die godzijdank niet zover ging. Zo iemand zet zich inderdaad zelf voor schut, maar ondertussen zorgt hij wel voor vervuiling. Het enige wat je kan doen is blijven verwijderen en blokkeren. De aanhouder wint, is mij uiteindelijk ook gelukt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Ik zal hem er nogmaals schriftelijk aan herinneren dat hij een verbod heeft om van de registratiediensten van sat4all gebruik te maken. Niet dat het veel zin heeft, maar mocht het ooit tot een strafrechtelijke of civielrechtelijke zaak komen, kan dat er mooi in mee.

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...