Ga naar inhoud


3 zenders niet meer bij M7 groep vanaf 3 Januari


digitaal kijker

Aanbevolen berichten

Nog een vervangzender bij TV Vlaanderen: TLC, maar ... opnieuw enkel via IPTV...

Samsung UE55KS8000 - Philips 55PUS8848/12 - VU+ Duo 4K SE - Vantage HD8000S - M7 DSR8141 - M7 SAT801 - SAB Explorer CISC
Multytenne Twin - Triax 64/Triple LNB - TV Vlaanderen Basic+

Link naar reactie
Delen op andere sites


Het is een illusie dat er nou meer onderbrekingen zijn Bij History, die tijd werd eerst gevuld met promos van eigen uitzendingen en nu is er reclame te zien, dat is in ieder geval afwisselender dan iedere keer de zelfde promo's. en de programma gegevens zijn nu het zelfde als bij andere providers, want dat liep niet synchroon

aangepast door roymar

Mutant HD2400,Vu+ Duo, Xtrend ET6000, 2x Relook 400s,

Skystar2 en Wavefield  WV85THDS schotel 1W/5E/9-10E/13E/19.2E/23.5E/28.2E en de satellietmeter Xsarius HD easy

Link naar reactie
Delen op andere sites

33 minuten geleden zei roymar:

Het is een illusie dat er nou meer onderbrekingen zijn Bij History, die tijd werd eerst gevuld met promos van eigen uitzendingen en nu is er reclame te zien, dat is in ieder geval afwisselender dan iedere keer de zelfde promo's. en de programma gegevens zijn nu het zelfde als bij andere providers, want dat liep niet synchroon

Yeah wright. Vaginale schimmel, HG, Jumbo en Trivago elk kwartier is spannender.

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gelukkig kunnen we nog steeds opnemen en de reclame skippen.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 9 maanden later...

Gedeelde ellende = Halve ellende

 

Per 1 februari 2019 stoppen deze zenders ook bij Ziggo, KPN, Telenet, Delta etc..... Oftewel deze drie zenders zijn dan volledig weg uit de Benelux.  

 

 

Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000)
Ontvanger : VU+ DUO 4K  (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) 
Schotel : Visiosat Bisat
Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het lijkt erop dat de content aanbieders inzien dat zelfs de mega reclame's op deze kanalen geen extra inkomsten meer oplevert en dus niet meer rendabel zijn. Persoonlijk mag er van mij nog veel meer verdwijnen.. Ik voorzie (nog steeds) dat Canal Digitaal via SAT een doodbloedend systeem is.. Allemaal IPTV straks...

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Penthe:

Via IPTV hebben ze mij dan alvast niet meer als klant, ik vind dat zogenaamde online kijken maar niks.

als ze inderdaad via iptv gaan dan mogen ze de beeldkwaliteit flink opschroeven, heb de app op de LG tv kan niet tippen aan de satelliet.

  • Like 2

LG oled 65C16LA ,LG atmos soundbar DSP11RA , VU+ Duo 4K Bluetooth met VTI 15.0, Canal digitaal Cam-701, T55: 4.8E,9E,13E,19E,23.5E,28.2E

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mensen luisterden vroeger ook al op walkmans met gare hoofdtelefoontjes en/of portable speakertjes met batterijen die duur waren en in enkele uren leeg waren.

Ook de kleine transistorradio was gemeengoed en de echte muziekliefhebbers, die er toen ook al niet echt waren, hadden goede kwaliteit apparatuur.

Kwaliteit van beeld en geluid is nooit mainstream geweest.

 

Het feit dat mensen tegenwoordig op kleine schermpjes kijken, komt doordat ieder zijn of haar eigen smaak heeft en eigen series wil kijken zonder een ander daarmee op te zadelen.

Met de grote tv moest iedereen meekijken of zichzelf verwijderen uit de huiskamer.

 

Tja, 1080P resolutie heeft iedereen tegenwoordig ook op de gemiddelde tablet of telefoon, wat in feite best goede kwaliteit is.

 

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik begrijp dat ook niet echt... En al helemaal niet als ze dan zien dat ik een tv heb van 32"... dan lachen ze dat ik gek ben, zo een mini tv'tje...  zijn ze uitgelachen kijken ze verder op hun telefoontje... maar dat zal vast heel stoer zijn denk ik dan.

 

Maar goed, de zenders die blijkbaar bij M7 verdwijnen zijn in mijn ogen toch al geen volwaardige programma's...  en ik vermoed dat er gewoon geen markt voor dat soort zenders is...

  • Like 1

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...