Ga naar inhoud


Belgische iPV


hollander95

Aanbevolen berichten


Bekijk dit draadje eens voor een aantal Belgische streams.(het zijn voornamelijk de publieken en een aantal regionalen.)

aangepast door Satneef

ZGemma H7S met VU+ turbo SE,Mutant HD2400,ZGemma H.2H,Clarketech HD5100c,1 meter draaibare schotel (53 oost-30 west) OpenHDF 6.5,OpenATV

 

Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minuten geleden zei hollander95:

bedankt voor uw reactie . Dat weet ik ook. maar ik ben geen telenet klant voor tv ; wel internet klant

dan houd het op voor jou als je geen telenet klant bent voor deze zenders te kunnen zien,

of je moet een klant kennen van telenet waarmee je zijn inlog kan delen voor de telenet app te gebruiken en zo een beetje te kunnen kijken naar de telenet zenders.

maar dan zit je nog met het probleem dat dit normaal niet mag.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...
  • 1 maand later...

mogelijk kan iemand de urls uit https://www.vrt.be/vrtnu/livestream

halen.. Die zijn niet geografische beperkt.. Dan heb je in ieder geval iets

Niks is geheim in deze wereld, ik weet alleen soms niet waar of van wie ik de juiste informatie kan krijgen


+++ 4 x VU solo SE /  T90 / 7 Quad LNB's / OpenPli / Latest Oscam / Raspberry / Strong SRT7404 (op de plank voor de jaarlijkse update ) +++

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heeft hier ergens gestaan, dat je play sport officieel kan abonneren en met app kijken zonder tv aansluiting.

Was wel zeer prijzig.

Zie https://www2.telenet.be/nl/entertainment/play-sports/play-sports-go/

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...