Ga naar inhoud


Joyne binnenkort ook voor Belgische abonnees


Sprietje

Aanbevolen berichten

11 minuten geleden zei Daniel9:

He, bestaat Joyne BE/Jullie nog? Het is zo stil hier......

 

 

 

 

op satelliet wel, maar bitter weinig of niks reclame rond in Vlaanderen te zien......

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Vandaag mail gekregen, ze zijn gestart.

module voor nl en be zijn dezelfde, maar tezamen gaat niet op 1 module.

prijs zonder korting 10€/maand.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Sprietje:

Toch wel een beetje vreemd dat Joyne er telkens mee in september komt als ze iets nieuws aan te bieden hebben. Hun doelgroep is voornamelijk vakantiegangers en dan kun je als voor veel mensen de vakantie om is een abonnement nemen. Dat was vorig jaar en nu weer.

Misschien een gepensioneerd publiek als doelgroep.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Misschien vertraagd, door omstandigheden buiten hun invloed sfeer?

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze geven zelf aan dat de vakantiegangers hun grootste doelgroep is, vooral camperaars. Dat is al een zeer bescheiden doelgroep maar als deze vakantiegangers dan ook nog gepensioneerd moeten zijn, geef ik Joyne geen lang leven.

Ja Cees, en dat 2 jaar op rij?

aangepast door Sprietje
Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden zei Sprietje:

Ze geven zelf aan dat de vakantiegangers hun grootste doelgroep is, vooral camperaars. Dat is al een zeer bescheiden doelgroep maar als deze vakantiegangers dan ook nog gepensioneerd moeten zijn, geef ik Joyne geen lang leven.

Ja Cees, en dat 2 jaar op rij?

 

4ec0666d30862765673c0273418d0e34.jpg

Gebruikt zijn TD78 tegenwoordig als wok.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Je mag ervan uit gaan, dat de concurrentie niet behulpzaam zal zijn bij de komst van de nieuwe provider.

De keuze van de huidige satelliet positie zou wel eens geen vrije keuze kunnen zijn.

Ook de vertragingen bij het on-air gaan zou te maken kunnen hebben met de nodige te overwinnen hobbels.

 

Een ding is nog steeds beroerd, de manier waarop het bedrijf communiceert met de doelgroep.

Dat is iets wat kennelijk inherent is aan de branche.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 maanden later...
  • Moderator

Heb je het Joyne CI module betaald?

Heb je daarbij het abonnement niet meteen voldaan voor een bepaalde periode?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lees de site, ik heb ook ingetekend voor joyne be, en er zou in januari gefactureerd worden.

Ik ontvang die satelliet wel momenteel nog niet, dus eigenlijk te vroeg ingetekend, op hun site.

Eigenlijk gemist, dacht dat het voor iets anders was.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...