Ga naar inhoud


Joyne binnenkort ook voor Belgische abonnees


Sprietje

Aanbevolen berichten

Op internet is te lezen dat Belgische abonnees binnenkort ook een abonnement op Joyne kunnen nemen.

Hiermee worden de wensen ingewilligd die vele Belgen reeds maakte.

Het zal ook wel nodig zijn om de kosten van een geplande derde transponder van Joyne op korte termijn te kunnen realiseren.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hopelijk gaan dan ook de Belgische kanalen naar HD toe. Dan wordt Joyne weer een beter alternatief voor Canal Digitaal.

Visiosat Big Bisat (0.8W, 9, 13,19.2,23.5,28.2) 3 x Inverto quad, 2 x Alps quad, 1 x Venton rocket 2 x Disecq 1/8 1 x Diseqc 1/10

VU+ Ultimo 4k DVB-S FBC/DVB-C FBC,WD AV GP WD20EURS, 2TB @ Panasonic tx-50exw784 + Logitech Harmony 665
Qviart Lunix 4K @ Panasonic TX-L42E5 + Logitech Harmony 700

Ziggo start CI+

Link naar reactie
Delen op andere sites

27 minuten geleden zei Tripleboy:

Zit er iemand te wachten op die MODULE van Joyne, en 1 kanaal kijken.

Je zou denken van niet, want op degene die ik verkoop, is er in maanden geen èèn reactie gekomen.

Maar wat niet is kan komen, als belgen ook zullen kunnen.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden zei Sprietje:

Bij Joyne kijk je al 17 tv-zenders en 10 Nederlandse radiozenders gratis. Bij welke provider vind je dat?

 

 

Euh, als je gratis kan kijken waarom ga je dan gaan afdokken, kan je dat even uitleggen.

GIGABLUE UHD QUAD 4K  :D  XTREND ET8500 / ET7500  ;)  VU+ Duo2 / VU+ Solo SE  :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet niet zoveel van Belgische wetgeving over televisie doorgifte. Als je je richt op Vlaanderen, dan ben je niet verplicht om de Waalse RTBf door te geven? Bij het schrijven hiervan besef ik me dat er misschien helemaal geen federale wetgeving is, maar besluiten hierover liggen bij het Vlaamse en Waalse parlement.

Groet, André

apparatuur: Gigablue Quad 4K, UE 4K, IP 4K, Octagon sf8008

ontvangst via een Big Bisat, Sky Stream UK, kabel en antenne

smartcards: Sky UK FTV en Fransat image: OpenATV

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden zei Dreeke:

Ik weet niet zoveel van Belgische wetgeving over televisie doorgifte. Als je je richt op Vlaanderen, dan ben je niet verplicht om de Waalse RTBf door te geven? Bij het schrijven hiervan besef ik me dat er misschien helemaal geen federale wetgeving is, maar besluiten hierover liggen bij het Vlaamse en Waalse parlement.

TV Vlaanderen heeft jarenlang geen RTBf doorgegeven.

Pas later, toen ze bij M7 met Télésat begonnen zijn, kwam ook de RTBf erbij, en dan nog op een aparte satelliet.

Maar het klopt dat de wetgeving terzake bij de deelstaten zit, het is Vlaanderen die die wetgeving maakt.

 

Joyne erbij in België?

Lijkt mij een goede zaak.

Er valt veel te verbeteren.

* SD kanalen die in HD zouden kunnen komen.

* de regionale zenders die ontbreken

* het hele pakket op één satelliet in plaats van op 3 (Hotbird voor Waalse zenders, Astra 1 voor een aantal zenders, Astra 3 voor de meeste zenders).

* zenders die via IP worden uitgezonden in plaats van via satelliet

...

 

Ik denk niet dat ze alles beter gaan doen, maar ook al is het maar op een paar vlakken, als ze daarmee TV Vlaanderen kunnen ertoe bewegen hun zaken te verbeteren is dat voor hen ook goed.

aangepast door zzzzzz
  • Bedankt 1

VU+ Duo 4K (originele versie, niet SE!) met VTI v. 15.0.0.2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Joyne komt vanaf 1 augustus met een uitgebreid Vlaams zenderaanbod.
Je kunt je reeds aanmelden, zie bijlage.

Het ziet er dus naar uit dat de nieuwe transponder per 1 juli in de lucht komt en dat je zonder abonnement gedurende de testfase in de maand juli fta naar de Vlaamse zenders kunt kijken.
Lees verder in Totaal TV.

 

Aanmelden Joyne Be.png

aangepast door Sprietje
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...