Ga naar inhoud


Joyne binnenkort ook voor Belgische abonnees


Sprietje

Aanbevolen berichten


zullen nog de CI module's aan het leveren zijn in belgie aan de Sat shops en winkels dat werken met Joyne BE waardoor het niet vanaf 1 augustus lukt, 

de zenders zijn al enkele dagen gecodeerd zodat ik veronderstel dat we snel op enkele webshops de CI module zullen zien staan dat die beschikbaar is.

al zal ik die niet kopen, zitten enkele zenders bij die in SD nog zijn en bij bv telenet in HD worden aangeboden.

denk dat Tv Vlaanderen ook geen schrik moet hebben met Joyne als concurrent, zoveel verschil in aanbod zit er niet qua zenders van belgie.

al kan Tv Vlaanderen Ment Tv aanbieden via IP als ze willen en wie daar zit op te wachten :P

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat

Ment Tv aanbieden via IP als ze willen en wie daar zit op te wachten :P

 

Door het aanbieden van Ment TV via satelliet zouden er wel verschillende de overstap kunnen maken naar Joyne.

Ik ken er verschillende waar de tv de ganse dag op Ment staat.

 

mvg

dreambox two ,  BigBisat met Smart Titanium, Alps, en 2 X Inverto Black Ultra

VU+ solo2 met defecte tuners

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei jeevanhoof:

 

Door het aanbieden van Ment TV via satelliet zouden er wel verschillende de overstap kunnen maken naar Joyne.

Ik ken er verschillende waar de tv de ganse dag op Ment staat.

 

mvg

bij Joyne zit die zender er op in SD maar Tv Vlaanderen zou deze ook kunnen aanbieden, al denk ik dat ze dan voor IP kiezen, hun nieuwe strategie van M7.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, lijkt me vreemd en nogal kostbaar als ze twee codeersystemen gaan gebruiken.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Net als in Nederland zonder losse kaarten maar met een CI module met ingebakken kaart/abonnement?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...