Ga naar inhoud


Op en neer naar Leopoldshöhe


mietde

Aanbevolen berichten

Een zogenoemde "rearbar" kost daar 170 incl. verzendkosten (in .DE) en kost hier al gauw 100 euro meer excl. verzendkosten.

Met een dergelijk prijsverschil word dat dus helaas een niet zo milieuvriendelijke op en neer naar Leopoldshöhe actie.

 

Vroeger had je samenkopen en meer van dergelijke initiatieven, iemand die ook voor zoiets een website weet?

You cannot ignore that member

Link naar reactie
Delen op andere sites


Als je hem naar een "afhaalpunt" vlak bij de grens laat sturen is het nooit echt ver rijden...  Terwijl nog even de boodschappen daar doen en tanken, en je hebt je reiskosten er ook weer uit.

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb al enkele keren studenten gevraagd mij een pakketje mee te nemen, dat ging prima

maar officieel is er een mit fahrzentrale . de waar je zo een order zou kunnen plaatsen

omdat die de order neemt toch al rijdt is een pakketje mee inladen niet het probleem

echter hoe doe je de betaling van de rearbar?

Tangerine Maud Geffry Remix

Christophe - Alan Vega

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Opsturen doen ze alleen naar woonadressen in .DE

 

mit fahrzentrale . de is wellicht een optie.

Maar eerst maar eens kijken of ik geen samenkopen aktie op kan zetten, een set sidebars voor een Fiat verkopen ze al voor 125 tot 200 euro, nog een setje voor een ander gangbaar model en het zou toch de moeite moeten lonen zou je denken.

 

You cannot ignore that member

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hebt ook de "huifkar verzendservice".....

Maar misschien is het wel het "beste" om gewoon naar Leopoldshöhe te rijden als je het daar kan afhalen....   ligt toch bij Bielefeld dacht ik?  dus dat valt nog mee....

Tenzij je hetzelfde artikel elders kan bestellen, bij een bedrijf wat gewoon internationaal levert... of aan een afhaal adres levert.

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...