Ga naar inhoud


Aankoop VU+solo2


Gene 1225

Aanbevolen berichten

Jürgen,

bedankt voor je suggestie, maar dat voorstel werkt dus niet op mijn 650. Ook hier weer: de procedure loop correct, maar de toets werkt niet.

 

4 uur geleden zei 5061:

Zou je graag willen adviseren met de helpdesk van Harmony te contacten. Harmony geeft een snelle en perfecte ondersteuning. Veel succes.

 

Ik zal daar eens mijn probleem voorleggen.

 

ter info: ik herinner me dat bij de installatie van DE  VU+ op mijn Harmony 650 er een pop-op scherm verscheen met de melding dat VU verschillende coderingen gebruikt ( of iets in die aard). Ik heb er toen geen aandacht aan geschonken omdat alle andere functies correct uit de database werden opgehaald. 

Groeten , Gene.

Kabel: Orange.

Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 41
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Bedankt Tonskidutch, ik heb de vraag ook op het Harmony-forum gesteld en wacht nog even de reacties af.

Wat me parten speelt is dat de volledige manuele procedure correct verloopt en de Harmony ook aangeeft dat alles ok is, maar toch reageert de VU+ niet op het signaal. 

 

 

 

Groeten , Gene.

Kabel: Orange.

Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tonskidutch,

Voor het overbrengen van de  functie " naar opnames"

Ik volg de manuele procedure van Harmony  met de originele afstandsbediening van de VU+,.je weet wel: de twee AB,s  op een  paar cm van elkaar en dan verder volgens de procedure.

De opnames staan op een externe HDD, dat werkt allemaal prima , maar het oproepen van de opnames gaat enkel met de originele AB van de VU+ en dus niet met de geprogrammeerde knop op de Harmony: niet op een vrije toets, niet op een schermtoets.

Ook het harmony-forum heeft nog niet gereageerd. Zijn waarschijnlijk allemaal aan het bruinen aan één of andere costa.

 

Groeten , Gene.

Kabel: Orange.

Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad

Link naar reactie
Delen op andere sites

je hebt gewoon de verkeerde toetsencombinatie op de harmony.Ik programmeer mijn harmony's online met hun soft en desnoods met de back to back methode.Zelfs 2 verschillende boxen op 1 harmony (vu duo2 en technomate nano).

PS: op mijn 650 staat de recording list gekozen in het grafische scherm.

Wil wel eens kijken hoe ik dat gekozen heb.

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik werk met de software online en dat is de enige goed manier.Heb je meteen een backup als er later wat misgaat.

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei bellejt:

ik werk met de software online en dat is de enige goed manier.Heb je meteen een backup als er later wat misgaat.

 

Bellejt

ik werk met de software die geinstalleerd is op mijn pc, maar die maakt ook telkens verbinding met  internet voor het ophalen en wegschrijven van de settings. gebruik jij dan nog een andere methode ?

Ik wacht op meer uitleg over :

citaat: 

 op mijn 650 staat de recording list gekozen in het grafische scherm.

Wil wel eens kijken hoe ik dat gekozen heb.

 

@Carlo666

Voor de harmony one heb ik gewoon recordinglist onder de info toets gezet, neem aan dat dat voor de andere harmony ook gaat

 

Ik heb het zowel geprobeerd onder de vrije toets "E" als onder een schermtoets, maar beiden geven geen resultaat.

Ik heb drie Harmony's 650, maar nooit dit soort probleem gehad. En via het Menu van de VU+ geraak ik niet bij de opnames of beter: ik geraak wel bij de titels maar kan ze daar niet activeren om te spelen. 

 

Groeten , Gene.

Kabel: Orange.

Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad

Link naar reactie
Delen op andere sites

Probleem opgelost.

De  opnames bevonden zich onder het item "list" op de Harmony. Aangezien ik dat  niet weerhouden had kon ik geen opnames activeren.

Blijft wel nog de vraag waarom het manueel activeren van een vrije toets niet wou lukken, maar dat speelt nu geen rol meer.

Dank aan allen voor het meezoeken en de suggesties. 

Groeten , Gene.

Kabel: Orange.

Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad

Link naar reactie
Delen op andere sites

identieke methode onder WIN7 want krijg ze niet werkend onder XP. Het grafische scherm kies ik een vrije toets en ken daar een  functie aan toe (of via copy functie de juiste toets indrukken op oude afstandsbediening).Daarmee roep ik gewoon de tabel van opnames op het scherm en dan kiezen en ok drukken.

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...