Jump to content
Sign in to follow this  
Tripleboy

Foto Special

Recommended Posts

De Vracht komt wat Later Baas.

spacer.png

Busje komt "ZO"

spacer.png

Blijven Bewegen tot  ...........

spacer.png

Edited by Tripleboy

GSO= Geen Satelliet Ontvangst 😊

----------------------------------------------------

Prikmobiel

spacer.png

spacer.png

spacer.png

Nou zeg,

spacer.png

spacer.png

Co 2 Neutraal

spacer.png

Lachen is Gezond, EET meer Lach 😀

spacer.png

Edited by Tripleboy

Gratis " Vibrators" actie bij Kruidvat Mega Succes, bezoekers bijna niet te tellen.

spacer.png

spacer.png

Zij is een echte STER

spacer.png

Zij Staat ERMEE

spacer.png

U kan ze Bellen na 19.00h

spacer.png

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Similar Content

• By Con
      Ik heb een Meriva van 5 jaar oud en deze heeft een usb aansluiting
      alwaar ik gebruik van maak voor wat betreft muziek.

Ik had eigenlijk verwacht dat deze aansluiting ook mijn audiobestanden
      kon lezen en draaien van mijn smartphone.

Of mis ik iets? Althans ik kreeg er geen geluid uit.
    • By ronaldsl
      Mijn LG TV zit sinds gisteravond in bevroren toetstand. Hij staat op 1 beeld, gelukkkig wel Teletubbies maar geen geluid. Ik kan niet zappen.ook aan en uit zetten op normale manier lukt niet. Rechtsonder in staat continue het kleine spijkertje. TV is verder aangesloten op originele KPN modem en decoder. Dezen al keer.op keer gereset.

Wie heeft een idee ?
      Wie weet waar geheime toetscombinatie AB staat ?
      Zou ik een fabrieksreset kunnen doen, en hoe ??

Groet Ronald

• By ronaldsl
      Wie heeft er verstand van het configureren van wee maal Gmail.com account, mag ook 1.. de Pad as deze week opgeschoond door IMac winkel.Zou kunnen via TeamViewer.
      Reacties ?
    • By Timm1983
      Hallo allemaal,
      Als vrijgezel wou ik eens weten hoe de rest van de vrijgezellen mannen (25 - 40 jaar) te werk gaat nu, om toch misschien eens de vrouw te kunnen ontmoeten.
      Ik ben het bijna meer dan beu, al jaren loop ik rond als een heilige, ik voel me maar net voor één ding nog goed en dat is werken.
      Maar naast werken heeft een mens toch ook nood aan een partner en wat liefde.
      Begin dit jaar was ik lid op relatieforum maar dit is per 1/7 gestopt, dus sta ik zo een beetje mooi in de kou en wou ik eens polsen bij de vrijgezellen mannen onder ons hoe zij zich voelen of wat ze doen of wat ze al ondernomen hebben om toch maar een vrouw te leren kennen.
      Als ik zoek op google naar gratis datingsite's dan moet ik uiteindelijk toch betalen om berichten te sturen, ze bedoelen misschien gratis registreren?
      Uiteindelijk heb ik niet zo'n goede ervaringen met datingsite's en heb ik er niet zo veel geduld voor, uiteindelijk draait het toch op niks uit.
      Of weet iemand een ander forum over liefde en relaties?
      Alvast bedankt
      Timm1983
    • By kwetal
      Dit forum is leuk en nuttig. Mijn dank voor de vele bijdragen die tegen "liefdewerk oud papier" geleverd worden.

Nu wilde ik gisteren wel wat doneren. Maar om te beginnen ben ik allergisch voor paypal. Heb ik een keer moeten gebruiken omdat er geen alternatief was. Sindsdien blijft het mijn mailbox maar bestormen met phishing achtige mededelingen.

Goed, deze site is belangrijk. Daarom toch maar over mijn bedenkingen heengezet. Moet je meteen de ziel en zaligheid van je CC gegevens weer aan ze afgeven.... Maar toen mijn initialen (zoals letterlijk op mijn CC vermeldt) niet als geldige voornaam geaccepteerd werden, heb ik definitief afgehaakt.

In gedachten blijft ik dit forum supporten. Daar moeten jullie het helaas mee doen. Mocht er eens een andere manier komen, stuur maar een pm.

• Create New...

Important Information

Onze Terms of Use en Privacy Policy