Ga naar inhoud


Radio CyberGold stopt per 1 okt vanaf Jenny Baynton. En daarna?


Eduard07

Aanbevolen berichten

Vanaf 1 juli jl. zat Radio CyberGold uit Engeland ook op de 1602 Khz en dab+ vanuit Harlingen.

Er wordt nu aangekondigd dat per 1 okt. a.s. de relay via Friesland stopt.  

Ik kan hier nergens meer informatie over vinden. Wie wel?   

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ergens is en blijft het voor mij wat wonderlijk: dat je streekzenders hebt me nieuws dat specifiek uit die regio komt kan ik heel goed begrijpen. Ook dat je een nostalgiezender uit een bepaald land wilt ontvangen om daar exclusief alleen muziek uit de sixties te kunnen krijgen zonder bijvoorbeeld nederpop als je daar niet van houdt ook. Maar waarom er dan zoveel zenders naast elkaar opererend moeten zijn die allemaal zo'n beetje hetzelfde genre uitzenden is me een volslagen raadsel. Want eerlijk, wat ik me precies bij "Cybergold" zou moeten voorstellen? Geen flauw idee. Ik was recentelijk weer eens in Rotterdam en was er best verbaasd over hoe je al vanaf Utrecht die Caroline zender op 648 al heel goed kon beluisteren in de autoradio. Hier in het Oosten van Nederland is het slechts een schimmetje in de ruis.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Troost je Eduard!

Ik heb de stream al gevonden:

Cyber gold
http://185.80.221.113:8558/stream

Voor de volledigheid:
Cyber rock
http://185.80.221.113:8011/stream

Cyber hot hits
http://185.80.221.113:8002/stream

 

ZGemma H7S met VU+ turbo SE,Mutant HD2400,ZGemma H.2H,Clarketech HD5100c,1 meter draaibare schotel (53 oost-30 west) OpenHDF 6.5,OpenATV

 

Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb even naar die streams geluistert en heb het na minder dan een minuut diep zuchtend, schouderophalend afgezet.

Wat een k*t herrie. Het is één bonk geluid. Muziek met de digitale voorslaghamer platgeslagen.

Waardeloos.

Ik kan naar die klere herrie niet luisteren.

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Drs. IJzerbout:

Ik heb even naar die streams geluistert en heb het na minder dan een minuut diep zuchtend, schouderophalend afgezet.

Wat een k*t herrie. Het is één bonk geluid. Muziek met de digitale voorslaghamer platgeslagen.

Waardeloos.

Ik kan naar die klere herrie niet luisteren.

Inderdaad.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn vraag is wat er per 1 oktober gaat gebeuren op de dab frequentie en de 1602khz van de Jennie Baynton. De reacties hierboven geven daar geen antwoord op. Was mijn vraag zo onduidelijk? Excuus in dat de geval.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee,hoor!

Je vraag is duidelijk,maar ik weet het antwoord gewoon niet.

Mijn post is gewoon een aanvulling.

ZGemma H7S met VU+ turbo SE,Mutant HD2400,ZGemma H.2H,Clarketech HD5100c,1 meter draaibare schotel (53 oost-30 west) OpenHDF 6.5,OpenATV

 

Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Satneef, dank, maar ik wil weten wat er per 1 oktober op de terrestriale  frequenties gebeurt. Van alle andere info over CyberGold ben ik wel op de hoogte en de meningen hierboven over de zender en muzieksoort van CyberGold zijn al helemaal off topic! 

aangepast door Eduard07

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat vermoeden krijg ik nu ook 

Morgenvroeg weten we het.

Dus dan ook Seagull op dab+ de hele dag  Situatie zou dan vergelijkbaar worden met Caroline 648.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...