Ga naar inhoud


Vanaf 2019 ook DAB+ in Zweden


Noordzee
Ga naar oplossing Opgelost door Noordzee,

Aanbevolen berichten

Het heeft er uiteraard onrechtstreeks mee te maken... maar inderdaad, dit gaat over hardware...

 

Je nicht is tevreden?  Aan de andere kant denk ik dat in London het signaal uitstekend is, en daar zijn dan ook nog eens massa's zenders te beluisteren...  Ik vermoed dat in afgelegen gebieden het resultaat een stuk minder spectaculair is.

 

Ik heb een Škoda en daar zitten 2 antennes ingebouwd... eentje op het dak en eentje in de voorruit die samen zorgen voor optimale FM ontvangst...  Daar ben ik overigens zeer tevreden over.

De antennes zijn dus wel voor FM./MW.. niet voor DAB...  

Hergebruiken betekent volgens mij dan eigenlijk dat de oude radio eruit moet en een nieuwe erin... en dat is in mijn optiek ook de enige goede optie, dus niet dat gekluns met aanbouw kastjes...  Probleem is dat de "radio" of beter dat display, ook gebruikt wordt voor de achteruitrij sensoren. Geen kamera, maar je ziet dan een 'auto' met streepjes die aangeven hoe dicht je bij een object bent, je hoort ook gepiep....   ik vermoed dus dat je niet "zomaar" die dubbel-DIN radio door een andere kan vervangen.

Ik heb dit een hele poos geleden eens bij een garage gevraagd toen ik daar was voor onderhoud, en die zei dat dit niet zou kunnen zonder de sensoren buiten werking te stellen, en dat heb ik er niet voor over.

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 45
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...