Ga naar inhoud


Zender niet gevonden


dream timmy

Aanbevolen berichten


Nee, Tonski dat is helaas niet waar.. Bij mij komt dat probleem ook wel eens voor op mijn VU+ en ik gebruik geen gedownloade zenderlijsten.. Alleen een kabelscan voor Ziggo en een fastscan van CDS en TVV. Detail is dat het bij mij alleen gebeurd op Hotbird zenders. Ik denk meer dat het komt door een (bijna) te zwakke zender die pas werkt als de AGC zijn werk heeft gedaan... Valt me sowieso op dat dit alleen op mijn VU+ optreedt, dus hoe de driver met het tunersignaal omgaat. Op mijn Dreamboxen gebeurt dit nooit en die zit op dezelfde installatie met ook alleen een eigen ingescande lijst net als de VU+. Heb als test zelfs een keer de VU+op de Dreambox plek aangesloten en vice versa. Geen verandering....

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nooit gehad op mijn Dreamboxen... Mijn eerste softcam was de Radegast 3.4 met de Hydra Angharad, Nautilus, iOlite. Later Newcamd en toen pas CCcam... Sinds 2014 OScam.... Met dien verstande dat de softcam uiteraard niets te maken heeft met het inleen van de tuner...

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb ik hier soms ook zoals giant zegt met BBC4 of gedeelde kanalen

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...