Ga naar inhoud
Log in om dit te volgen  
Sprietje

"NLziet" goed alternatief voor traditioneel tv-abonnement

Aanbevolen berichten

Meer Nederlanders denken na om het traditioneel tv-abonnement op te zeggen. Het is te duur en het verplicht betalen voor zenders waar niet naar wordt gekeken, worden als redenen genoemd. NLziet kost maandelijks €7,95.

Lees verder in Totaal tv

zie hier een beoordeling over de Humax TV+ H3 (Android Mediaplayer)
https://www.gadgetgear.nl/2016/12/review-humax-tv-android-mediaplayer/

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik houd het wel op de Mi Box, maar kun je NLziet dan ook in het buitenland nemen? Want de app zegt in het buitenland dat deze incompatible is en kun je deze niet installeren en kan dus zo ook niet controleren of de app Android TV compatible is. Ze zeggen dat het wel kan maar als je eenmaal in het buitenland bent kun je helaas de app niet installeren dus niet echt gebruikers vriendelijk.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Log in om dit te volgen  

• Wie is er online   0 leden

Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

• Gerelateerde inhoud

• Door Juultje
      Ik zoek de zender Goldstar TV. Dit is een duitse muziek zender. Ik zie dat hij via duitsland wel te krijgen is, maar zodra ik verder wil gaan, zegt hij iets niet voor deze regio. Dat is Nederland. Is het mogelijk om het toch te huren via duitsland op mijn formuler z8 of via app naar mijn tv. Bijv naar mijn chromecast. Ik heb geen satelliet meer. Dus moet echt via het internet gaan 
    • Door klinker
      Ik heb een Philips smart tv en wil daar een iptv app op hebben welke app werkt het beste en hoe krijg ik hem ingesteld  op mijn tv 

Gr klinker
    • Door klinker
      Hoi allemaal

Wie weet waar ik de beste kanalen lijst met nl zenders  vandaan halen of wie kan er 1 naar mij sturen wie allemaal werken 

Gr klinker
    • Door MySat
      Ik probeer een stream toe te voegen aan mijn streaminglijst..

#SERVICE 4097:0:0:0:0:0:0:0:0:0:https%3a//streamtv.cdn.dvmr.fr/TVR/ngrp:tvr.stream_all/master.m3u8:TV Rennes

Deze speelt prima in VLC en overige streams op mijn box doen het ook prima. Deze lukt niet en indien ik met "meer info" kijk, lijkt het alsof de URL wordt afgebroken na de :     .
      Weet iemand hoe je deze wel in een enigma2 lijst spelende krijgt ? Volgens de URL specs mogen : onder voorwaarden gebruikt worden.

• Door klinker
      hoi allemaal

Vraagje ik heb smart iptv app op mijn LG tv geïnstalleerd en een proef van 7 dagen  geregistreerd maar krijg geen beeld hij blijft bufferen wat gaat er fout wie geeft het probleem ook gehad 

Gr klinker
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Lees alvorens je verder gaat onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid. We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.