Ga naar inhoud


joyne aanschaf


Mio

Aanbevolen berichten

  • 7 maanden later...

En nr 13 staat er nu niet meer bij, dus waarschijnlijk ook al verleden tijd.

Ik doel op het bericht van Alex1970 van 3 maart.

Op 3-3-2019 om 14:19 zei Alex1970:


Ten eerste wat ceesv zegt, je krijgt na 45 dagen een smartcard met Start HD bij het VOL pakket en Familie HD bij het BOMVOL pakket.

Ten tweede heb je geen smart TV nodig, koop een Chromecast en het werkt ook, maar via 4G niet doen lijkt mij. Maar je krijgt dus een smartcard en gebruikt het iptv deel gewoon niet.

Dit staat helemaal onderaan op die pagina die ceesv  noemt:
image.png.eb012a559eb4e7ae4b6a0d66591a9763.png
"Het hele satelliet programma-aanbod" moet je met een korreltje zout nemen dus.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Ja, ook ik heb een aanbieding gekregen, 2 studenten aan de deur met een aanbieding, 29,95 pm was niet duidelijk voor 1 of 12 mnd, incl portugees tv pakket. Heb het niet gedaan, mijn portugese overbuurman wel met gevolg dat via de telefoonpalen op mijn erf een kabel werd bevestiged. Ben momenteel in NL dus kan geen foto plaatsen. Tja waarom zou een glasvezel niet by-air kunnen?

aangepast door wanderer

Samsung 40D6510WS

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 26-10-2019 om 13:47 zei Sprietje:

Zo, daar had ik nog nooit van gehoord, glasvezel internet via bovengrondse glasvezelkabels.

Hier gaat het ook allemaal bovengronds voor de kabel TV. Dus glas in de lucht, met kasten aan de palen die het naar coax omzetten. Er is een internet provider die gestart is ongeveer 2 jaar geleden met glas internet, en dat gaat wel de grond in.  Maar dat gaat traag, aangezien de straat gewoon overal open moet.. 

 

Als ik Joyne zou kunnen ontvangen zou ik meteen een abbo nemen hier ;-) .

“Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.” ~ Winston Churchill

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...