Ga naar inhoud


Problemen met PurE2 image


henkie73

Aanbevolen berichten

Beste,

 

na de een update van PurE2 image heb ik geen beeld (Menu van de tuner zie ik nog wel) wel geluid.

 

want ik ook probeer krijg ik geen beeld op elke zender ook opnames geen beeld.

 

heeft iemand hier toevallig ook last van.

 

op mijn oude  extrend ET9200 ook de update gedaan maar deze boot helemaal niet meer.

 

na herstellen van een back-up werkt alles weer.

nog een kleine vraag in welke file staan de lnb instellingen voor alle satellieten.

 

 

gr.

henk

 

helemaal niks meer op schotel gebied ( mis het ook niet)

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 32
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

  • Moderator

Heb je al een downgrading overwogen, naar de laatst werkende versie?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Dan zal je de voorlaatste versie opnieuw moeten flashen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Je zal moeten wachten op een nieuwe versie die wel werkt.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is me laatst ook een keer gebeurd op een Solo4k. Hier gaf de software update in eerste instantie aan dat er 12 updates waren. Na updaten geen beeld. Na terugzetten van backup en nogmaals updaten was het wel goed, er waren toen ook meer dan 12 updates.

Link naar reactie
Delen op andere sites

nou ik heb het diverse malen geprobeerd maar zonder resultaat ik heb trouwens het zelfde probleem met de alle nieuwste versie 6.3.

 

dus zeg het maar.

 

de 6.3 was een schoneversie.

 

gr.

henk

helemaal niks meer op schotel gebied ( mis het ook niet)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan je alleen maar VTI adviseren.

VU+ Ultimo 4K PLI 9.x dual DVB-S2 FBC tuner met 750Gb WD Blue, VU+ Zero 4K PLI 9.x  Visiosat G4 Quadro met 3 Alps quad en 1 Inverto Ultra Black quad, LG G1 Oled Evo 77 inch, Sony Bravia KDL 65-XD7505, , Nvidia Shield TV Pro mediaplayer, Denon AVR-X3500 audioreceiver. Zone 1: 2X Kef IQ90, 2x Kef IQ10, Kef IQ60c, BK XXLS 400 subwoofer. Zone 2: 2X Tangent EVO4. Fritzbox 7590. Synology DS418, Raspberry Pi 3B

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja die heb ik ook vaker gehad. Maar ik de PurE2 image er toch wel mooier uitzien. Op Duitse forums is het probleem ook al bekend. Ik verwacht dat er binnenkort wel een update voordat driver probleem is. 

 

Dan even via de multiboot op de vu testen.  

 

Gr Henk 

helemaal niks meer op schotel gebied ( mis het ook niet)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb er velen getest, maar kan er niet één echt mooi vinden.. Of ze zijn Spartaans of ze schreeuwen over je scherm.. Dat moet ik OpenPli nageven. Functioneel een mooi genoeg...

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...