Ga naar inhoud


ziggo mediabox next, ervaringen gevraagd.


blitz10

Aanbevolen berichten


Het is en blijft een gesloten box... Zolang het kan zal ik me daar hand en tand tegen blijven verzetten..

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

En geen hybride box. Ik wil kabel, satelliet, antenne en streams in één box.

En geen gespioneer naar mijn kijkgedrag, en geen provider die bepaalt wat ik mag opnemen en wat ik met die opname mag doen.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden zei Tonskidutch:

wordt je testreviewer?

ik dacht dat men over de beta versie niets naar buiten mocht brengen

of is die al uit de beta fase en beschikbaar voor iedereen?

had een probleem met mijn Ziggo horizon box, telefonisch contact gezocht, en kreeg te horen dat ik aanstaande woensdag de nieuwe box van Ziggo in huis heb. er is niks gezegd over geheimhouding.Een collega van mij heeft de box ook in bestelling.Dus ik denk dat de box nu voor iedereen beschikbaar is.

aangepast door blitz10
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de box een week in huis en ik moet zeggen dat ik tevreden ben enkel en alleen is het CEC gedeelte niet echt goed.

Als ik via de Next naar Ziggo kijk via mijn receiver en ik wil bijvoorbeeld de Netflix app van mijn tv starten dan gaat dat enkele seconden goed.

Na enkele seconden sluit hij Netflix weer af en springt weer naar het HDMI slot van de Next box.

https://community.ziggo.nl/mediabox-next-239/mediabox-next-hdmi-cec-en-gekoppelde-afstandsbediening-38788

 

Iedereen met het Compleet-Compleet pakket en Max-Max pakket kan hem nu aanvragen, al de andere pakketten bijvoorbeeld Compleet-Max worden in de wacht gezet.

Max-Max heeft voorrang op Compleet-Compleet.

 

 

74E9A12B-F31F-4B02-B11C-0EEAB5DFE261.jpeg

aangepast door stevie-v

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb de Next inmiddels 2 weken in huis en bevalt prima. Lekker snel overschakelen tussen de verschillende zenders. Ook opdrachten inspreken werkt fijn. Nadeel dat de box gesloten is, je kunt geen opgenomen programma's op je eigen nas bewaren. Beeld is prima, tv is rechtstreeks aangesloten op de Next. Geluid moet ik via toslink laten lopen waardoor het geluidsniveau lager is dan via hdmi. Zou graag willen weten of hier iets aan te doen is.

 

Hier tot op bepaalde hoogte een tevreden gebruiker, hoop dat in de nabije toekomst er meer 4k-mogelijkheden bijkomen alsmede bewaaropties en langere bewaartijden.

Heb dit gisteren ook aangegeven in de enquête over de Next.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...