Ga naar inhoud


ziggo mediabox next, ervaringen gevraagd.


blitz10

Aanbevolen berichten

Maar kaartjes geven ze niet aan mij dus is een DVB-C VU+ ZERO4K out of the question in "dit geval", anders stond dat er ook al.

Kaartje overnemen doen ze hier niet meer aan in Ziggo Vodafone Maastricht want die van mijn broer heb ik al eens getracht over te laten schrijven op mijn naam.

NEEN gaan we niet meer doen, zei de juf aan de telefoon en van de insider weet ik dat inmiddels ook.

Toxigene 7" Edit

The Orb

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


15 hours ago, Tonskidutch said:

Maar kaartjes geven ze niet

Hoe doe je dat dan als je een TV koopt waar een CI+ in kan, en zo geen box nodig hebt? Kan je die kaart niet bestellen? Toen ik dat wilde doen, kon dat allemaal volgens de chat persoon van de klantenservice, maar dan moest ik wel het meest standaard pakket (Start) bij ze afnemen. Ik heb besloten (prijstechnisch gezien scheelde het namelijk 1 hele euro per maand als ik alle veranderingen deed die hij voorstelde) om gewoon een CI+ als extra te nemen, en zo heb ik nog steeds dat gigantische geval van een MediaBox XL staan. Die gaat misschien aan de TV in de slaapkamer 😉

 

“Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.” ~ Winston Churchill

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik moet de oude mediabox XL (horizon) wel inleveren binnen 14 dagen na ontvangst van de NEXT box daarvoor krijg ik nog een retour doos toegestuurd.

zou dat k*tding ook nergens meer willen aansluiten, kloemel

 

een andere reden voor de NEXT is het interactieve aandeel dat niet op mijn oude Panasonic werkt, met of zonder CI+

Toxigene 7" Edit

The Orb

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aan oude Irdeto klanten geven ze nog kaarten bij defect of in combinatie met een Quantum CI+. De Horizon en Next hebben virtuele kaarten (max 5 streams als ik het goed heb) en dat is de max. Dus voor die mensen géén extra kaarten of CI+

 

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou oude klanten respecteert Ziggo ook echt niet ik stam nog uit de tijd van Upc omdat die namelijk als enige hier iets van snel internet konden leveren kreeg destijds ook die Horizon toegestuurd waardeloos ding dus gebruikte die niet had immers nog CD ...kreeg van Upc als trouwe klant zolang ik mijn abonnement zou hebben ( dus tot opzegging ) de film 1 kanalen gratis, verleden jaar kwam die Next dacht na een en ander gelezen te hebben das interessant dus bestelde er een die werd vlot geleverd na paar uurtjes stoeien met die box beviel die me eigenlijk wel maar toen ik een film 1 kanaal wou openen was die gecodeerd, gebeld ja meneer met de Next is uw oude contract niet meer geldig dus, ik ok stuur maar retourdoos voor alles dan ben ik ook weg nou toen kon alles weer teruggedraaid worden blablabla....doe toch maar de retourdoos heb ik gezegd Nou bijna jaar later begind Online waar ik nou ben met ongeveer hetzelfde dus die ook maar weer opgezegd, misschien toch maar weer terug naar los internet en tv....     


Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 7-5-2020 om 11:31, Mimisiku zei:

Aan oude Irdeto klanten geven ze nog kaarten bij defect of in combinatie met een Quantum CI+. De Horizon en Next hebben virtuele kaarten (max 5 streams als ik het goed heb) en dat is de max. Dus voor die mensen géén extra kaarten of CI+

 

Volgens mij kun je naast de Next er nog een ci+ bijnemen voor iets van 2 euro per maand .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kan zeer zeker een extra CI+ nemen maar dan ontbreken al je interactieve opties zoals movies & series en meer op het desbetreffende toestel.

dat is zo'n beetje als een been amputeren betreffende het aanbod op de NEXT

als ervaring inzake die nieuwe receiver kan ik zeggen ben ik nu ronduit tevreden (dat was het topic)

 

IMG_20200504_155632.jpg

aangepast door Tonskidutch
plaatje

Toxigene 7" Edit

The Orb

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

het viel me gisteren avond op dat die instelling gewoon terug floept als je opnieuw de next start

 

daar ik bij controle van de audio toets na herinschakelen van de next weer op die foutieve audio voorkeur stond hetgeen ook meteen duidelijk is via je AVR display

kan ik niet blij van worden

dat is dus een vervelende BUG in de firmware

Toxigene 7" Edit

The Orb

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...