Ga naar inhoud


ziggo mediabox next, ervaringen gevraagd.


blitz10

Aanbevolen berichten


Ligt aan je gekozen abonnement als nieuwe klant, alleen het allerduurste pakket krijgt momenteel nog een Next, want ze kunnen of beter gezegd konden de grote vraag niet aan... 

Treurig maar ja, anderzijds er is amper UHD materiaal bij hen te bekijken, handvol series, en één natuur docu channel LOVENATURE4K maar is meer herhaling dan eens wat nieuws... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn XL ging kapot, en ik kreeg "gewoon" een XL mee in de ziggo winkel. Ik heb een van de duurste abonnementen , maar ik moest iets van 18 of 20 euro betalen om een de next te krijgen... Maar die hadden ze niet op voorraad, dus was geen optie... Dus weer een trage bak. Gelukkig zap ik niet zoveel! haha

“Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.” ~ Winston Churchill

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zap snelheid is heel erg goed op de Next en ook met het epg gebeuren is niks mis....ik heb er inmiddels twee in mijn bezit en dat is echt een verademing t.o.v. de oude boxen.

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ook diverse foutcodes geanalyseerd, signaal is slecht wegens oude kabels in het gebouw...

nu heb ik al een nieuwe 4G afgeschermde kabel geplaatst, en toch heb ik blokken ook bij netflix

dat heb ik nooit gehad bij de telefoonkoper providers

komende week nog maar eens bellen met ziggo (die hun monteur ook niet kwamen opdagen op afgesproken dag en tijdstip)

Pleasant Street

Tim Buckley

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet niet waar jij die informatie vandaan hebt. Helpdesk, of monteur?

 

De Next word nog steeds geleverd, maar alleen bij het duurste abonnement.

Ziggo test nieuwe software voor  de Mediabox XL (Horizon box) die, als hij voldoet,  waarschijnlijk volgend jaar word uitgerold. Door deze software update krijgen de boxen bijna gelijke mogelijkheden als de Next. O.a. opnemen in de cloud.

Link naar reactie
Delen op andere sites

van een ziggo insider high ranks

 

die software/firmware is veel te omvangrijk voor geheugen en cpu van de mediabox XL, maar die komt inderdaad als tussenstap wel nog uit ergens medio 1e kwartaal 2020

heb je gelijk in

 

de bedoeling is echter helemaal geen box meer hetgeen ook logisch is

de next krijg je echt niet meer, ik heb gebedeld...

Pleasant Street

Tim Buckley

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die Ziggo insider heeft jou goed voor de gek gehouden dan. Hoe zie je dat voor je? Half NL heeft geen smart TV en de andere helft heeft een smart TV die na 2-3 jaar zeker niet meer ondersteund wordt.

 

Als Ziggo niet heel snel opschiet met het vrijgeven van die next box voor 5 TV's per huishouden kiest straks het merendeel van hun klanten voor KPN. Zeker nu de glasvezel uitrol weer op snelheid komt. 

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...