Ga naar inhoud


Gaat Joyne door na augustus 2019?


Sprietje

Aanbevolen berichten

Op 23-6-2019 om 22:36 zei Satneef:

@Tonskidutch @luisteraar Waarom wordt ik niet geloofd?

Maar goed :Nog even geprobeerd:NPO2 op de HD2400 en via een box-box stream SBS6 op de ZGemma.

Werkt prima!

satneef

wil je mij vertellen wat ik van U niet geloof, ik reageerde namelijk op zeeteefje

want ik denk dat je iets heel anders bedoelt

Als iemand zo iets over mij zegt sla ik hem op z'n bek

😁

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Op 21-6-2019 om 16:00 zei Tonskidutch:

je kunt maar een zender gelijktijdig decoderen realtime 

@Tonskidutch ik reageerde op bovenstaande.

ZGemma H7S met VU+ turbo SE,Mutant HD2400,ZGemma H.2H,Clarketech HD5100c,1 meter draaibare schotel (53 oost-30 west) OpenHDF 6.5,OpenATV

 

Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 maanden later...

Hiermee ben ik dit draadje gestart:
"Joyne is in augustus 2017 van start gegaan. De geldschieters hebben toen gezegd dat ze over 2 jaar zouden kijken of Joyne levensvatbaar is in de concurrentie met Canal Digitaal."
De transponders zouden in eerste instantie voor 3 jaar gehuurd worden.

 

We zijn nu 2 jaar en 3 maanden na de start van Joyne en de geldschieters hebben dus waarschijnlijk al besloten of ze wel of niet doorgaan.
Het ziet er naar uit dat ze doorgaan want sinds enkele dagen hebben ze op hun Belgische transponder zenders onderverhuurd.
Het gaat om de gecodeerde tv- zender La Chaîne du Père Noel, de 2 vrij te ontvangen tv-zenders E Sport 24 HD en NLM TV en  de vrij te ontvangen radiozender TRT tamil allemaal van providor Antik Sat volgens KingofSat, zie de bijlage waar in de laatste kolom 4 vakjes rood zijn.

 

Joyne transponder 11727.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 maanden later...
  • 2 weken later...
  • 3 weken later...
Op 14-4-2020 om 20:35, moonchild zei:

Onze Board Halfgod vergeet wel dat Joyne de provider"met het   Flexibel tv-abonnement zonder vast contract is.

Al voor 1 maand af te sluiten.

 

dat kan ik ook in mijn TUIN gebruiken of in de woonkamer zoals vele doen omdat het een echt alternatief is voor CD

Als iemand zo iets over mij zegt sla ik hem op z'n bek

😁

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
  • 4 weken later...

Zoals de vrije fries al melde is Peter Smid  per 1 mei aangesteld als nieuwe algemeen directeur van Joyne.
Het gaat waarschijnlijk redelijk goed met het toch betrekkelijk kleine Joyne maar ja, die nieuwe directeur zal ook betaald moeten worden. Zouden de abonnementsprijzen hierdoor misschien omhoog gaan?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...