Ga naar inhoud


Gaat Joyne door na augustus 2019?


Sprietje

Aanbevolen berichten

Het lijkt wel of Daniel9 in dienst is van Canal Digitaal.

Alle 50 berichten die hij geplaatst heeft betreffen alleen maar negatieve berichten over Joyne en niets anders.

Als je nu niets beters te doen hebt, ga dan onmiddellijk weg van dit forum en ga je gal spuwen op Facebook enz.

aangepast door Sprietje
Link naar reactie
Delen op andere sites


45 minuten geleden zei Daniel9:

 

Ik klaag niet over JoyNEE, ik bash JoyNEE dat is heel iets anders.

Bashen klagen beide niet nodig toch? Want je hebt totaal 0,0 % onderzoek gedaan, prima als je weet waarover je het hebt maar een ondernemer afzeiken vindt ik sowieso onder de maat wees blij dat er mensen zijn die iets ondernemen zodat jij tv kunt kijken.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

@Daniel9Dat mag, bashen, wanneer je het onderbouwt met redenen.

 

Blijf je op de oude voet voortgaan, kan je binnenkort je alter ego(s) gezelschap gaan houden

  • Like 1

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wil niet Joyne bashen, want ik ben eigenlijk blij met een 2e aanbieder en zou er wel naar toe willen overstappen als die rare CI+ beperkingen niet bestonden.

 

Maar ik vind de recente berichtgeving uit de mond van Joyne in het geheel niet overtuigend. "Geen plannen om te stoppen", ja dank je de koekoek. Dat heeft geen enkel bedrijf. Vraag maar aan al die recent omgevallen winkelketens, die waren geen van allen van plan om te stoppen, maar gingen toch failliet -einde verhaal. 'langer door dan nog één jaar', dat kan dus ook 366 dagen zijn. Ik ben door deze berichtgeving van Joyne in het geheel niet overtuigd van de levensvatbaarheid op langere termijn, langer dat ene jaar + een beetje. Gezien de investering die nodig is om over te stappen is de gok voor de consument m.i. te groot waardoor de commerciële haalbaarheid van Joyne juist weer slechter wordt.

 

Als je overtuigd bent van de levensvatbaarheid, deel dan gratis CI-modules uit bij elk abonnement zodat de klant semi-gratis kan testen en niet voor grote kosten komt te staan als het onverhoopt toch mis gaat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

28 minuten geleden zei zeeteefje:

Ik wil niet Joyne bashen, want ik ben eigenlijk blij met een 2e aanbieder en zou er wel naar toe willen overstappen als die rare CI+ beperkingen niet bestonden

Het is weliswaar een CI+ module,maar,net als bij Canal Digitaal,zonder gebruik te maken van de beperkingen.

Wat betrefd de prijs heb je volkomen gelijk.

ZGemma H7S met VU+ turbo SE,Mutant HD2400,ZGemma H.2H,Clarketech HD5100c,1 meter draaibare schotel (53 oost-30 west) OpenHDF 6.5,OpenATV

 

Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Weet je dat zeker?

Met het Joyne CI module kan je binnen een stream meerdere programma's decoderen volgens Joyne gebruikers.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Kijk eens aan, mijn herinnering laat mij niet geheel in de steek.

20 uur geleden zei luisteraar:

CI(+) heeft wel beperkingen kijken en opnemen gaat niet er zijn wel testen geweest

dat het lukt maar dan enkel op het kanaal waar je naar kijkt en niet meer kan overschakelen naar

een ander gecodeerd signaal

Deze bijdrage is dus onjuist.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei ceesv:

Kijk eens aan, mijn herinnering laat mij niet geheel in de steek.

Deze bijdrage is dus onjuist.

Tenzij ook de combinatie met de ontvanger een rol speelt. Ik heb dit vastgesteld in een headend, niet in een consumenten ontvanger. Het lijkt me raar dat het anders kan zijn maar moet het voor de zekerheid wel vermelden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...