Ga naar inhoud


Gaat Joyne door na augustus 2019?


Sprietje

Aanbevolen berichten


  • Moderator

Uit de opsomming blijkt dat je dit al eerder verteld is.

Toch geef je in dit onderwerp (wederom) verkeerde informatie.

We hadden toch afgesproken dat je alleen in een onderwerp zou reageren met (onderbouwde) feiten.

 

Je bent hier gewoon een bedrijf aan het beschadigen met onjuiste beweringen.

 

Vergissen is menselijk, maar we hebben ondertussen een dagtaak aan het ontkrachten van je beweringen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei ceesv:

e bent hier gewoon een bedrijf aan het beschadigen met onjuiste beweringen.

 

Vergissen is menselijk, maar we hebben ondertussen een dagtaak aan het ontkrachten van je beweringen.

Ik wil hier graag op reageren

wil joyne echt niet schadigen in tegendeel

dat joyne ci module twee kanalen aankan is zelfs een plus punt de meeste

ci modules laten maar 1 kanaal tegelijk toe bij testen is het gelukt op te nemen en

tegelijk een ander gecodeerd kanaal bekijken enkel bij zappen naar een ander

kanaal gaat die op zwart zoals ik me herinner op openpli.

Blijkbaar bestaat er zelfs een ci module die veel meer kanalen tegelijk aankan.

Maar punt eronder laten we ons bezig houden met leukere dingen van onze hobby

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Iedere provider die met een verplichte CI(+) werkt valt bij mij niet meer onder hobby. Dat is net zo erg als een door een provider gesloten ontvanger...

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hmm,merkwaardig dat je dan zowel Ziggo als TVVlaanderen hebt....

ZGemma H7S met VU+ turbo SE,Mutant HD2400,ZGemma H.2H,Clarketech HD5100c,1 meter draaibare schotel (53 oost-30 west) OpenHDF 6.5,OpenATV

 

Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 4-6-2019 om 17:39 zei Sprietje:

Het lijkt wel of Daniel9 in dienst is van Canal Digitaal.

Alle 50 berichten die hij geplaatst heeft betreffen alleen maar negatieve berichten over Joyne en niets anders.

Als je nu niets beters te doen hebt, ga dan onmiddellijk weg van dit forum en ga je gal spuwen op Facebook enz.

 

Dat heb ik al gedaan, kijk maar op de Facebook van Joyne en dan, Recensies.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beiden zijn met CI+ tegenwoordig.

Al blijven de oude modules nog werken,maar deze zijn niet meer verkrijgbaar.

ZGemma H7S met VU+ turbo SE,Mutant HD2400,ZGemma H.2H,Clarketech HD5100c,1 meter draaibare schotel (53 oost-30 west) OpenHDF 6.5,OpenATV

 

Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Daniel9

 

Volgens mij heb jij een ijzeren plaat voor je hoofd. Man wat een onnozel nietszeggend commentaar steeds van jouw kant. Jij gelooft dat mensen werkelijk gaan kijken hoe jij continue Joyne in een kwaad daglicht stelt (zonder ondertussen ook maar enige vorm van onderzoek te kunnen aantonen) wel eens gehoord van laster? Ongetwijfeld kijkt Joyne ook mee op dit forum heb jij daar wel eens over nagedacht met jouw meer dan kinderlijke gedrag?

 

Ze kunnen het  jouw het nog wel eens aardig lastig gaan maken laster is namelijk een overtreding van de wet.

aangepast door ton68
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei ton68:

@ Daniel9

 

Volgens mij heb jij een ijzeren plaat voor je hoofd. Man wat een onnozel nietszeggend commentaar steeds van jouw kant. Jij gelooft dat mensen werkelijk gaan kijken hoe jij continue Joyne in een kwaad daglicht stelt (zonder ondertussen ook maar enige vorm van onderzoek te kunnen aantonen) wel eens gehoord van laster? Ongetwijfeld kijkt Joyne ook mee op dit forum heb jij daar wel eens over nagedacht met jouw meer dan kinderlijke gedrag?

 

Ze kunnen het  jouw het nog wel eens aardig lastig gaan maken laster is namelijk een overtreding van de wet.

Stoor je niet aan de uitspraken van Daniel9. Je kunt zijn postings gewoon negeren. De rest is aan de moderators en administrator van dit board.

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uur geleden zei Mojo:

Stoor je niet aan de uitspraken van Daniel9. Je kunt zijn postings gewoon negeren. De rest is aan de moderators en administrator van dit board. 

Wilt u de troll niet voeren!

 

Troll.jpeg

aangepast door Satneef

ZGemma H7S met VU+ turbo SE,Mutant HD2400,ZGemma H.2H,Clarketech HD5100c,1 meter draaibare schotel (53 oost-30 west) OpenHDF 6.5,OpenATV

 

Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 11-6-2019 om 22:22 zei ton68:

@ Daniel9

 

Volgens mij heb jij een ijzeren plaat voor je hoofd. Man wat een onnozel nietszeggend commentaar steeds van jouw kant. Jij gelooft dat mensen werkelijk gaan kijken hoe jij continue Joyne in een kwaad daglicht stelt (zonder ondertussen ook maar enige vorm van onderzoek te kunnen aantonen) wel eens gehoord van laster? Ongetwijfeld kijkt Joyne ook mee op dit forum heb jij daar wel eens over nagedacht met jouw meer dan kinderlijke gedrag?

 

Ze kunnen het  jouw het nog wel eens aardig lastig gaan maken laster is namelijk een overtreding van de wet.

 

Oh, maar ik ben ook nog maar een kind hoor!, zo luister ik naar K3 en KvK ofwel de Kamer van Koophandel eh.. ik bedoel Kinderen voor Kinderen.

aangepast door Daniel9
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hmm.. I was van plan op op mijn nieuwe big-sat ook 9 oost te gaan instellen, maar of dat nu nog een goed idee is...

Gaat die Joyne module überhaupt in een VU+ Ultimo 4k werken met VTI 14.0.3 erop?

FCC gaat hem niet worden dan met Joyne.. Maar goed met Canaal Digitaal ook niet voor zo ver ik weet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...