Ga naar inhoud


Gaat Joyne door na augustus 2019?


Sprietje

Aanbevolen berichten


  • Moderator

Misschien hoor jij niet tot de doelgroep.

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei Daniel9:

Staat dat ze op de zakelijke markt suc6vol zouden zijn, iemand al een bungalow park, zorginstelling (mijn zorginstelling niet, die gebruikt UPC), hotel, ziekenhuis of weet ik veel met Joyne gezien?

Ja bij Van der Valk en Campanille hotels.

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uur geleden zei Daniel9:

@Penthe

 

Nou wat een nieuws zeg! Ik was bijna vergeten wat Joyne ook alweer was. Want je hoort altijd zoveel over dit bedrijf, reclame op TV, tijdschriften, bushokjes enzo.

 

Dit dan bijvoorbeeld

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Satellietkijkers die overwegen een abonnement bij Joyne te kopen, kunnen met een gerust hart investeren in de benodigde CI+ module. De aanbieder laat aan Totaal TV weten dat het geen plannen heeft te stoppen

 

Meer op TotaalTV

GIGABLUE UHD QUAD 4K  :D  XTREND ET8500 / ET7500  ;)  VU+ Duo2 / VU+ Solo SE  :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist zei mereltje:

Wat brengt dat op Sprietje?

Beetje rare vraag om aan Sprietje te stellen, lijkt me, maar de essentie van zijn opmerking over de zakelijke klanten is natuurlijk dat Joyne genoeg levensvatbaar is om ook nadat volgend jaar het 3-jarig contract verloopt, overeind te blijven. 

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

29 minuten geleden zei Tripleboy:

Satellietkijkers die overwegen een abonnement bij Joyne te kopen, kunnen met een gerust hart investeren in de benodigde CI+ module. De aanbieder laat aan Totaal TV weten dat het geen plannen heeft te stoppen

 

Meer op TotaalTV

Lees jij dit draadje zo slecht Tripleboy, dat had ik gisteren al geschreven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

32 minuten geleden zei Eduard07:

Beetje rare vraag om aan Sprietje te stellen, lijkt me, maar de essentie van zijn opmerking over de zakelijke klanten is natuurlijk dat Joyne genoeg levensvatbaar is om ook nadat volgend jaar het 3-jarig contract verloopt, overeind te blijven. 

Jij ziet er de humor niet van in Sprietje wel . (hoop ik )

Groeten Willy

 

 

Luister naar ieders kritiek maar behoud je eigen oordeel (William Shakespeare)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het contract met Eutelsat is dan wel voor 3 jaar afgesloten maar de beslissing om door te gaan kun je niet op de laatste dag nemen. Er is te lezen dat ze na 2 jaar zouden beslissen of ze door zouden gaan. En er zijn natuurlijk veel meer contracten afgesloten. Wat dacht je van het uplink-signaal, onderhoudscontracten, contracten over doorgifte van het content enz.

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 uur geleden zei ton68:

@ Daniel9

 

Volgens mij heb je hier geregistreerd puur en alleen om over Joyne te klagen. Hou toch eens op man en ga wat nuttigs doen i.p.v. totaal zinloos commentaar te geven. Je helpt hier echt niemand mee.

 

Ik klaag niet over JoyNEE, ik bash JoyNEE dat is heel iets anders.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...