Ga naar inhoud


Publieke omroep kan nog 13 miljoen bezuinigen


Eduard07

Aanbevolen berichten

Dit constateert het NRC, na een analyse van hoe de omroepen met efficiency omgaan. Te weinig, dus.

 

Dit is ook het bedrag dat de NPO nog tekort komt om het Songfestival 2020 te organiseren.

 

Hiermee lijkt de NPO met de rug tegen de muur te staan. Ze hebben nu geen argument meer om nog überhaupt om geld te vragen bij de minister. 

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites


De NRC heeft natuurlijk ook maar een mening, zij zijn niet de rekencommissie of accountants van de NPO. Zolang we allerlei omroepen hebben in plaats van één publieke omroep, zal het lastig blijven om efficiënt te werken.

Groet, André

apparatuur: Gigablue Quad 4K, UE 4K, IP 4K, Octagon sf8008

ontvangst via een Big Bisat, Sky Stream UK, kabel en antenne

smartcards: Sky UK FTV en Fransat image: OpenATV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 23-9-2019 om 08:43 zei Eduard07:

Dit constateert het NRC, na een analyse van hoe de omroepen met efficiency omgaan. Te weinig, dus.

 

Dit is ook het bedrag dat de NPO nog tekort komt om het Songfestival 2020 te organiseren.

 

Hiermee lijkt de NPO met de rug tegen de muur te staan. Ze hebben nu geen argument meer om nog überhaupt om geld te vragen bij de minister. 

Wellicht kan het NRC zelf 26 miljoen bezuinigen

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ze het voetbal eruit gooien bezuinigt de NPO meer dan 30 miljoen.

aangepast door Satneef
  • Bedankt 1

ZGemma H7S met VU+ turbo SE,Mutant HD2400,ZGemma H.2H,Clarketech HD5100c,1 meter draaibare schotel (53 oost-30 west) OpenHDF 6.5,OpenATV

 

Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik weet niet of wij kijkers echt bezuinigingen of soortgelijks kunnen suggereren of dat een BOBO zijn stiletto laat wapperen in de budgetten!

het is slechts een vermoeden wat Arie Slob geregeld heeft met de media raad volgens het NRC

 

aangepast door Tonskidutch

Running Up That Hill

Kate Bush

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Eduard07:

Sorry, ik zie even het verband niet. Ik had het over de NPO.

Wat ik bedoelde is dat de NRC misschien beter een analyse over hun eigen efficiency kunnen doen.

  • Haha 1

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 uur geleden zei Mojo:

Wat ik bedoelde is dat de NRC misschien beter een analyse over hun eigen efficiency kunnen doen.

Misschien, maar daar hebben we het hier nu niet over.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

26 minuten geleden zei Eduard07:

Misschien, maar daar hebben we het hier nu niet over.

Ja @Mojo vervuild de discussie met een oude truc, als het bericht je niet bevalt dan ga je de boodschapper te lijf, het ontslaat ´m van na te denken. 🤔

In Siddeburen was een bok die machtsverhief en worteltrok. Die bok heeft onlangs onverschrokken de wortel uit zichzelf getrokken, waarna hij zonder ongerief zich weer in het kwadraat verhief. Maar 't feit waardoor hij voort zal leven is, dat hij achteraf nog even de massa die hem huldigde met vijf vermenigvuldigde.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 26-9-2019 om 10:23 zei waterpas:

Ja @Mojo vervuild de discussie met een oude truc, als het bericht je niet bevalt dan ga je de boodschapper te lijf, het ontslaat ´m van na te denken. 🤔

Joh, als je het denkniveau niet aan kan reageer dan gewoon niet.

 

1. Ik val de topicstarter zeker niet aan.

2. Wat denkt NRC wel dat zij zijn? Zijn zij een berichtgever of een analysebureau?

3. Wat zou jij ervan vinden dat ik jou even zou vertellen waar jij jouw geld wel of niet aan uit moet uitgeven?

 

Kortom mijn reactie was dus meer om lezers na te laten denken. Iets wat bij jou niet gelukt is.

 

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 2-10-2019 om 00:11 zei Mojo:

Joh, als je het denkniveau niet aan kan reageer dan gewoon niet.

 

1. Ik val de topicstarter zeker niet aan.

2. Wat denkt NRC wel dat zij zijn? Zijn zij een berichtgever of een analysebureau?

3. Wat zou jij ervan vinden dat ik jou even zou vertellen waar jij jouw geld wel of niet aan uit moet uitgeven?

 

Kortom mijn reactie was dus meer om lezers na te laten denken. Iets wat bij jou niet gelukt is.

 

 

Je zou onmiddelijk de assistent van Donald Trump kunnen worden. Meer onzin uitblaten kan echt niemand. Heb je al een Twitter account?

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei Drs. IJzerbout:

 

Je zou onmiddelijk de assistent van Donald Trump kunnen worden. Meer onzin uitblaten kan echt niemand. Heb je al een Twitter account?

Als assistent van Donald Trump hou je het niet langer dan een paar maanden.

Waar ik meer tegen ageer is dat de NRC een krant is dat nieuws zou moeten brengen en zich niet moet verlagen tot een sensatieblad. Het artikel is gewoon bedoeld als betutteling. Het is heel makkelijk om over andermans gedrag te zeiken, iets waar we in Nederland heel goed aan het worden zijn.

En nee, ik heb geen Twitter account of welke vorm van sociale media:sick: dan nog.

 

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je begrijpt er weinig van Mojo, (staaltje verkeerd lezen) ik heb het niet over de TS die geeft een NRC-bericht door en jij valt ´m inderdaad niet aan maar je begint direct de NRC verdacht te maken en dat is hier de boodschapper. En als je wilt weten wat de NRC denkt dat ze zijn en wat ze vinden, koop eens een nummer! En laat dat nadenken maar aan mij over.

In Siddeburen was een bok die machtsverhief en worteltrok. Die bok heeft onlangs onverschrokken de wortel uit zichzelf getrokken, waarna hij zonder ongerief zich weer in het kwadraat verhief. Maar 't feit waardoor hij voort zal leven is, dat hij achteraf nog even de massa die hem huldigde met vijf vermenigvuldigde.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...