Ga naar inhoud


Zenderselectie in CD app mogelijk?


boudeman

Aanbevolen berichten

In de CD app word je geconfronteerd met een hele rits zenders in de door CD bepaalde volgorde. Een groot deel hiervan vind ik niet interessant. Ik zou graag een aantal willen verbergen, of de volgorde willen kunnen kiezen, zodat de voor mij interessante zenders vooraan staan. Is dat mogelijk?

Link naar reactie
Delen op andere sites


Een volgorde kiezen is niet mogelijk omdat alle info en zenders in de app worden geladen.

 

Het enige wat mogelijk is, dat je een zender favoriet kunt maken door het hartje aan te klikken in de TV Gids en dan het blauwe cirkeltje aanklikken en Favorieten selecteren.

 

Door op Toon alles te klikken en dan weer die blauwe cirkel en favorieten selecteren krijg je ook de favorieten te zien maar dan zonder zender info.

 

 

aangepast door erwin05
Link naar reactie
Delen op andere sites

15 uren geleden, erwin05 zei:

Een volgorde kiezen is niet mogelijk omdat alle info en zenders in de app worden geladen.

 

Het enige wat mogelijk is, dat je een zender favoriet kunt maken door het hartje aan te klikken in de TV Gids en dan het blauwe cirkeltje aanklikken en Favorieten selecteren.

 

Door op Toon alles te klikken en dan weer die blauwe cirkel en favorieten selecteren krijg je ook de favorieten te zien maar dan zonder zender info.

 

 

Dank voor je reactie. Allereerst heb ik nu ontdekt dat met een browser op: livetv.canaldigitaal.nl  e.e.a. goed werkt, zowel op mijn PC als op mijn Tablet. De favoriete zenders verschijnen meteen en alleen in beeld.

Anders is het met de App op mijn Tablet. Je kunt op het hartje klikken, er flitst een korte mededeling: toegevoegd aan favorieten, maar de favorieten zijn vervolgens nergens op te roepen. Ook teksten als Toon Alles zijn niet zichtbaar. Misschien hangt dit samen met: "deze app is mogelijk niet geoptimaliseerd voor je apparaat".

Maar zoals gezegd: met de browser werkt het.

Nogmaals: bedankt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...