Ga naar inhoud


Portable Harddisk


edbe

Aanbevolen berichten


  • Reacties 39
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

4 uren geleden, Penthe zei:

Dat weet je pas als je hem aansluit niet alle externe HDDs werken. Zo heb ik ontvangers gehad die enkel met WD HDDs werkten elke andere deed gewoon helemaal niets.

 

ok dat wordt spannend dan, op een duitse webshop staat wel een van de bovengenoemde HDD die je bij een GB Trio kunt kopen...

aangepast door edbe

.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Intenso is geen duur ding zo te zien. Met USB 3 prima voor opnames van je UHD receiver. Wel even laten initialiseren en formateren op EXT4 voor enigma2.

Als je de disk aan pC wilt hangen met Windows zul je NTFS moeten gaan gebruiken en op de receiver de ntfs-3g driver installeren indien niet reeds in de kernel aanwezig.

Sapore di sale

Gino Paoli

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

De links werken niet, dus ik kan de plaatjes of wat er achter zit, niet lezen...

 

Maar ik heb zelf 3 externe disks van Intenso in gebruik... Niet op de sat receiver, maar als opslag voor foto's, backup voor foto's  en als volledige backup disk van de laptop. Ik ben er zeer tevreden over... geen problemen mee gehad.

Alle 3 zijn ze 1TB groot... gekocht in Duitsland.

 

81KPx-O7ZbL._AC_SL1500_.thumb.jpg.af4bfabbe83511a8d294cf09a637282b.jpg

aangepast door Sverige

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 hours ago, Sverige said:

De links werken niet, dus ik kan de plaatjes of wat er achter zit, niet lezen...

 

Maar ik heb zelf 3 externe disks van Intenso in gebruik... Niet op de sat receiver, maar als opslag voor foto's, backup voor foto's  en als volledige backup disk van de laptop. Ik ben er zeer tevreden over... geen problemen mee gehad.

Alle 3 zijn ze 1TB groot... gekocht in Duitsland.

 

81KPx-O7ZbL._AC_SL1500_.thumb.jpg.af4bfabbe83511a8d294cf09a637282b.jpg

Ik heb een hele load aan externe HDDs hier liggen van 1TB tot 3TB van allemaal verschillende merken, sommigen zitten zelfs nog steeds in de nieuw verpakking. Maar alles wat in gebruik is werkt probleemloos. Ik denk dat het niet meer zoveel uitmaakt wat je koopt als het om de levensduur gaat. Het gaat nu meer om de snelheid van de HDDs.

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uren geleden, Tonskidutch zei:

gebruik je ze met usb-c of usb 3.0 aansluiting? (dus met voeding van de laptop)

USB met 5volt stroom trekken van de Gigableu is niet altijd gunstig voor je receiver...

Ik gebruik ze met usb3 aansluiting... en zoals ik al schreef niet icm een receiver, maar gewoon met de laptop.

Mijn reactie was om aan te geven dat Intenso een betrouwbaar merk voor opslagmedia is... omdat het blijkbaar niet zo bekend is in Nederland.

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, dat is geen externe stroomvoorziening.

Onder dat symbool staat "Ecopower"

Ik heb de verpakking nog, ivm de 2 jaar garantie die je hebt... En heb foto's gemaakt...

 

Hier zie je dat er ecopower staat, en in de beschrijving staat dat er geen externe stroomvoorziening nodig is.

 

DSC02208.JPG.a5b911fc6a9fc769490a2e3374c5748d.JPG

 

DSC02207.JPG.afc8321370cf7008e715e605edf99f56.JPG

 

 

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...