Ga naar inhoud


Verdwijnen Discovery, Eurosport etc.


el  renegade

Aanbevolen berichten


2 uren geleden, Penthe zei:

Als Canal Digitaal elke keer braaf ja zegt is ons abonnement straks onbetaalbaar. Dan maar even niet deze zenders en als meerdere voet bij stuk houden komen ze later dit jaar met hangende pootjes weer terug, beter voor Canal Digitaal en voor de abonnees.

 

2 uren geleden, Penthe zei:

Ik denk dat dat niet kan want alle kosten zijn gewoon te hoog, alles is door de jaren heen gewoon zwaar uit de hand gelopen en eens is de top bereikt en kun je enkel nog maar omlaag. En de klant wil ook elke keer steeds meer voor minder.

 

Jij noemt het onbetaalbaar. Ik vind de abonnementen bij Canal Digital al geruime tijd veels te duur. Al ruim een jaar geleden heb ik opgezegd en ik ben sindsdien FTA-kijker. En de klant wil niet steeds meer voor minder. Nee, deze klant wil een klein uitgekleed pakket voor maximaal 10 euro per maand. Zoiets als de vroegere Settopbox/HD-Light-pakketten.      

Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000)
Ontvanger : VU+ DUO 4K  (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) 
Schotel : Visiosat Bisat
Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Is al een paar keer eerder voorgekomen, denk aan Fox sport en voetbal.

 

Daar ging Joyne plotseling weg met een deal, waarna Canal digitaal toen moet toegeven.

Kort daarna ging het abonnement met enkele Euro's omhoog.

 

Content providers hebben al eerder geprobeerd het onderste uit de kan te halen, eens moet dat stoppen.

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi,

 

CDS nieuws:

 

Nieuw: BBC-zenders

Goed nieuws! Het was al lang een wens van veel van onze klanten, en daarom zijn we heel trots en blij dat we vanaf 1 juni ons zenderaanbod gaan uitbreiden met twee BBC-zenders: BBC First en BBC Entertainment.

 


• Op BBC First kijk je naar de beste en meest originele Britse misdaadseries met Nederlandse ondertiteling, zoals Sherlock, Luther en Midsomer Murders. De zender biedt meesterlijke Britse series, met unieke karakters en onvergetelijke verhalen.

 


• Met BBC Entertainment haal je de crème de la crème op het gebied van drama en comedy in huis: van exclusieve premières van dramaseries tot terugkerende comedyklassiekers als One Foot in the Grave, Alan Carr en Only Fools and Horses.

 

Zenderwijzigingen

Nóg een nieuwe zender in je pakket: vanaf 1 juni kan je kijken naar FightBox, een actievolle vechtsportzender waarmee je 24 uur per dag kan genieten van mixed martial arts (MMA), boksen, worstelen, kickboksen, sumoworstelen en karate. Hiermee biedt FightBox een compilatie van de beste vechtsporten van over de hele wereld. En dat op één kanaal.

Ook wordt RTL Crime vanaf 1 juni aangeboden via de satelliet. Op RTL Crime kijk je 7 dagen per week 24 uur per dag naar de beste misdaadprogramma’s van eigen bodem en de beste buitenlandse crime-series. Zo kijk je onder andere naar Crime Scene Investigation, Castle, Moordvrouw, Criminal Minds en Killer in Plain Sight.


Daarnaast verdwijnen per 1 juni de zenders van Discovery uit ons zenderpakket. Dit betekent dat de zenders Discovery Channel, Discovery HD Showcase, Animal Planet, Eurosport 1 en 2, Investigation Discovery en TLC dan niet meer beschikbaar zullen zijn.

 

Op 1 juni biedt Canal Digitaal een gewijzigde zenderlijst aan. Heb je een ontvanger die niet automatisch een nieuwe zenderlijst inlaadt en dus zwart beeld op een of meerdere zenders? Laad dan op 1 juni je zenderlijst opnieuw in.

 

bron: cds nieuwsbrief  30/04/2020 -18.01

groeten uit het vrije friesland

deskundigheid door ervaring

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kijk de BBC zenders nooit wel al die andere Freesat zenders , RTL-Crime ook niet en een vecht channel zit ik ook niet op te wachten. Maar ik keek al geen Eurosport en Discovery, heel soms laat TLC of Animal Planet maar door alle herhalingen ook vrijwel niet meer. Ik gaat dus eigenlijk niet veel tot niks missen en mijn abonnements kosten mogen nu wel met een paar euro omlaag.

aangepast door Penthe
Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag zijn ze begonnen met het informeren van de klanten over de zenderwijzigingen staat er. Het gaat om de volgende zenders(7):

Discovery Channel, Discovery Showcase HD, TLC, Animal Planet, Investigation Discovery (ID), Eurosport 1 en Eurosport 2.

 

Met ingang van de zelfde datum 1-06-2020 komen er weer zenders bij (4):

BBC First HD (Riant), BBC Entertainment (Riant), Fightbox (Riant). Via de app komt Nick Music (vanaf Riant).

RTL Crime (Rijk) was alleen OTT, Insight HD gaat dan open met Nagra codering.

 

OTT Vol-abonnement:

BBC One, BBC Two, BBC First HD, BBC Entertainment HD, Fightbox en Nick Music.

aangepast door erwin05
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het lijkt er ook al op dat Canal Digitaal en Discovery er al definitief niet uit komen.

Er is nog een maand te gaan.

Ook opvallend is dat men gelijk nieuwe kanalen gaan toevoegen.

Was deze toevoeging ook gebeurt, wanneer de Discovery zenders gewoon waren gebleven?

Het lijkt wel als of er een wachtlijst is bij Canal Digitaal

 

Ik heb een M7 MZ 101 ontvanger.

Canal Digitaal ik mis, Discovery, Eurosport 1&2, TLC, Animal Planet en ID 

Graag Fox, SBS9, RTL-Z, Comedy Central, Spike, Nickelodeon, 24 Kitchen,  History en MTV NL in HD.

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden, di-on-air zei:

Het lijkt er ook al op dat Canal Digitaal en Discovery er al definitief niet uit komen.

Er is nog een maand te gaan.

Ook opvallend is dat men gelijk nieuwe kanalen gaan toevoegen.

Was deze toevoeging ook gebeurt, wanneer de Discovery zenders gewoon waren gebleven?

Het lijkt wel als of er een wachtlijst is bij Canal Digitaal

 

Jouw handtekening wordt er wel iets korter door.🤣😂

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uren geleden, digitaal kijker zei:

@Mimisiku

en voor de Vlamingen is die ment tv ook niet dat wat je wilt, een 2de tv oranje 😛 

 wat is er mis met tv oranje?

 

hier in het noorden en oosten is men in tegenstelling tot het westen nog trots op onze afkomst

we wonen in nederland of belgie en niet in engeland

 

vroeger in de jaren 60 en 70 zat er nog een melodie in maar tegenwoordig is het meeste

engelstalig "muziek" een takken herrie.

 

ik zelf heb nooit radio 538 of 3 FM op staan maar luister altijd naar zenders als radio continu , WDR 4 e.d

wat muziek zenders via de tv betreft heb ik dagelijks  192 TV , tv oranje en schlager tv op staan

 

ben  echt blij met de komst van Ment tv

 

maar natuurlijk is het jammer dat de discovery zenders gaan verdwijnen

aangepast door de vrije fries

groeten uit het vrije friesland

deskundigheid door ervaring

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...