Ga naar inhoud


Verdwijnen Discovery, Eurosport etc.


el  renegade

Aanbevolen berichten


3 uren geleden, pinolief zei:

Je persoonlijke en hypocriete mening hou je maar voor je Eduard07. Dit is een satelliet forum. Je gelul uit je bij je vrindjes van D66 of Groenlinks op Feacesbook.

 

3 uren geleden, erwinnaar zei:

Haha, ik zat me er ook toch weer over op te vreten ook...geen moderator die ingrijpt met dit gerichte zwartmaken/beïnvloeden.

Op de persoon spelen zit jullie duidelijk in het bloed.   😐

aangepast door Eduard07

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

moet jij zeggen, jij speelt op BJ en Donald in je commentaren. 😉. Alleen zitten die helaas niet op dit forum en kunnen dus ook niet op je bijzondere bijdrage ingaan dus zullen er altijd wel mensen opstaan die het dan maar wel doen. (ben geen zaakwaarnemer).

aangepast door erwinnaar
Link naar reactie
Delen op andere sites

6 hours ago, Tonskidutch said:

en dan is er ook een alternatief

klik

 

moet je natuurlijk wel bijna 4€/maand voor betalen

of je dat van jouw provider terug krijgt :(

alle zaken gaan weg uit lineair TV dat was voorspeld

4 Euro? In Spanje is de Dplay pagina met al zijn content gratis. Het probleem van te dure TV ligt toch echt bij een aantal landen die het al tijden verkeerd doen schijnbaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

43 minuten geleden, erwinnaar zei:

moet jij zeggen, jij speelt op BJ en Donald in je commentaren. 😉. Alleen zitten die helaas niet op dit forum en kunnen dus ook niet op je bijzondere bijdrage ingaan dus zullen er altijd wel mensen opstaan die het dan maar wel doen. (ben geen zaakwaarnemer).

Mijn post over coderingen hierboven is een objectieve, feitelijke weergave van de stand van zaken aangaande mogelijke coderingen in het VK en Duitsland. De bronnen zijn de officiële Britse en Duitse nieuwsmedia. 

De kern van de post ging trouwens over de kans op codering van de BBC en waarom wel/niet. Die discussie in het VK over de BBC is politiek geladen. En dus heb ik aangegeven hoe een en ander daar speelt op basis van feitelijke Britse nieuwsberichten. Het gaat dus niet om mijn persoonlijke mening. Die staat er niet eens in!  

Jij geeft er een insinuerende draai aan.

 

(De manier waarop jij trouwens steeds meent (persoonlijk) te moeten reageren, zeg meer over jou dan over mij. Stop ermee.  

Hoog tijd voor die spiegel, erwinnaar! En lees mijn post van mij hierboven nog maar eens aandachtig na en check de feiten!)

 

Fijne avond nog!

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

49 minuten geleden, el renegade zei:

Wel frappant hoe ze die nieuwsbrief hebben geschreven. Ze beginnen met GOED NIEUWS !

Dan kan je nog wat winnen, en onderaan zo in de trant van oh ja en je gaat ook 7 kanalen verliezen.🤣😂

Ik heb ook bericht ontvangen van Online.nl . En idd ze beginnen met het goede nieuws en onderaan ff o ja er verwijnen zenders. 

Volgens mij zouden ze BBC aan het pakket toevoegen ongeacht wat er met discovery gebeurt. Ze zeggen zelf ook op veler verzoek dat BBC er bij komt.

Ze spelen denk ik gewoon het onderhandelingsspel met deze stappen zodat Discovery water bij de wijn doet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, astro iris zei:

@ Ag Hierbij een paar fragmenten uit de nieuwsbrief die ik vandaag ontving van CD.

2020-05-01 (2).png

2020-05-01 (1).png

Dus lijkt me harde werkelijkheid.

Contact gehad met CD en per 31 Mei a.s is het abonnement opgezegd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

CD kan het wel regelen maar dan gaat gelijk je abonnements prijs omhoog per maand, en bij de volgende keer onderhandelen weer en dan weer en ga zo maar door. Het moet gewoon een keer stoppen met het alsmaar meer vragen voor doorgifte vooral met al zoveel herhalingen dat je tv van ellende uitelkaar valt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Wanneer ze de doorgifte prijs van die zenders gaan doorberekenen lopen er nog meer klanten weg.

Canal Digitaal is een doorgeef luik.

Wanneer de prijs voor de Discovery zenders omhoog gaat moet die ook doorberekend worden.

Je mag aannemen dat het om significante bedragen gaat waarmee de prijs omhoog zou gaan, ze worden met en zonder die zenders door hun klanten afgerekend, of weg door een nog hogere prijs of weg omdat die zenders verdwijnen.

 

Het aanbod van die zenders die ter discussie staan  is veelal ook fta te ontvangen op onder meer Astra 1

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zeg áls - met de nadruk op áls - Discovery zou blijven (net als in 2017) én de prijs zou omhooggaan dan een deal moet worden gedaan dat álle Discovery kanalen in het pakket komen. Het wordt feitelijk een apart pakket áls Discovery er extra voor wil ontvangen...

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe zit dat nu met die RTL-Crime?

Ik lees alleen dat die ook op een sat transponder beschikbaar gesteld gaan worden, niet dat die ter vervanging van een van die discovery kanalen in het basispakket komt.

Dus ik ga er voorlopig vanuit dat RTL-Crime dus geen onderdeel gaat uitmaken van het basispakket.

aangepast door theparasol
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...