Ga naar inhoud


Verdwijnen Discovery, Eurosport etc.


el  renegade

Aanbevolen berichten


Ik heb meer dan 40 jaar in het bedrijfsleven gewerkt offertes uitgebracht die in mijn beleving bindend waren maar jij zegt me nu dat dat niet klopt, nou ik ken rechters die daar heel anders over denken ps ik werk nu in de zorg lol  

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator
7 minuten geleden, Terradon zei:

Niet eens met jou want als je als provider bepaald een periode af te sluiten dan dien je jezelf ook als provider aan te houden contract is bindend toch welke zin heeft een contract anders dan nog? 

Dat zou betekenen, dat wanneer ze met Discovery op 1 juni een contract voor een jaar afsluit, jouw contract ook op 1 juni zou moeten ingaan.

Na 20 jaar is jouw contract per maand opzegbaar, je hebt geen vaste contract periode.

Wat jij dus stelt is niet aan de orde.

 

Canaldigitaal heeft niet voortijdig het contract met Discovery gestopt, maar is bij het aflopen van het contract niet akkoord gegaan met de koppelverkoop/prijsverhoging eisen van Discovery, waarvoor hulde!

 

Het staat je vrij bij het veranderen van het aanbod zelf jouw contract te stoppen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Penthe zei:

In het kontrakt dat jij getekend heb bij CD staat dat ze zenders mogen toevoegen of weghalen daar tekende je zelf voor, en nu klaag je over iets waar je zelf voor getekend hebt.

dat klopt niet. de overeenkomst zegt namelijk dat ik een bepaald pakket met de volgende zenders heb afgesproken .....ik kan nog duidelijker zijn ik heb verleden jaar in augustus een pakket bij online afgesloten voor minimaal 1 jaar, 1 mei vernam ik dat mijn pakket zou veranderen dus contact opgenomen en per direct conform contract opgezegd en zo is het gegaan .     

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Dus Canaldigitaal doet hetzelfde wat gebruikelijk is in deze markt.

Die zenders die jij afgesproken hebt met Canal digitaal is een pakket van 20 jaar geleden, die je klant werd.

 

Zenders komen en gaan, ook bij Ziggo en co.

Bijvoorbeeld op 1 juli.

De zenderpakketten wijzigen af en toe. Onlangs is de hiphop- en r&b-zender REVOLT op kanaal 600 toegevoegd aan TV Standard en verdwijnt per 1 juli de zender RT (Russia Today, kanaal 509) uit het standaardpakket. Het contract met deze zender wordt per 1 juli 2020 niet verlengd. 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ik heb de indruk dat Canaldigitaal en andere providers zich aan de wet houden.

Dat men niet tot elke vraagprijs verplicht is een zender te blijven leveren is het recht van een provider.

Wanneer een klant dat niet bevalt heeft die het recht op te zeggen.

 

Alleen NED 1,2 en 3 en de vlaamse publieke zenders zijn verplicht.

 

Het is jammer, dat Discovery nu verdwijnt bij Canaldigitaal.

Men blijft in gesprek, om toch te kijken of er tot overeenstemming te komen is.

 

Ik als abonnee van het eerste uur juich het toe, dat men een trendbreuk maakt met de steeds hogere doorgifte vergoedingen, die uit mijn portemonnee betaald worden.

  • Bedankt 1

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, ceesv zei:

Ik heb de indruk dat Canaldigitaal en andere providers zich aan de wet houden.

Dat men niet tot elke vraagprijs verplicht is een zender te blijven leveren is het recht van een provider.

Wanneer een klant dat niet bevalt heeft die het recht op te zeggen.

 

Alleen NED 1,2 en 3 en de vlaamse publieke zenders zijn verplicht.

Dat ze zich aan de wet houden ben ik met jou eens maar dat ik ze daar op wijzen moest vind ik zorgwekkend ik ben niet echt op mijn mondje gevallen  en ken mijn recht maar wat gebeurd er met de mensen die juist maar ja en amen zeggen ? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Veel klanten kijken helemaal niet naar die zenders, die komen op de afstands bediening maar tot toets 9.

Verder heeft Canaldigitaal een maand vooraf iedereen een mail gestuurd, om aan de wet te voldoen.

 

Het is aan de klant om daarop te reageren.

 

Wanneer ik Terradon zijn bijdrage met betrekking tot Ziggo en andere providers lees is het daar ook geen koek en ei.

 

Wanneer de doorgifte overeenkomst bij de andere providers opnieuw onderhandeld moet worden met Discovery zullen die voor hetzelfde dilemma geplaatst worden.

Betalen of stoppen met Discovery.

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook ik ben gebeld met meneer u heeft een contract voor minimaal een jaar afgesproken dus dat dient u na te gaan, ik prima als u dat zelfde zoals overeengekomen doet is dat geen probleem reactie wat bedoeld u ik zoals ik zei zoals overeengekomen anders ben ik weg .....tututututututtutututut    

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden, Penthe zei:

Je bent geen lid meer van die club dus waarom je nu jezelf nog zo druk maakt is mij een raadsel.

 

Wat zou je zeggen van slikken of stikken .....misschien boeit het jou niet maar zijn meer mensen hier behalve jij en mij. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden, ceesv zei:

Veel klanten kijken helemaal niet naar die zenders, die komen op de afstands bediening maar tot toets 9.

Verder heeft Canaldigitaal een maand vooraf iedereen een mail gestuurd, om aan de wet te voldoen.

 

Het is aan de klant om daarop te reageren.

 

Wanneer ik Terradon zijn bijdrage met betrekking tot Ziggo en andere providers lees is het daar ook geen koek en ei.

 

Wanneer de doorgifte overeenkomst bij de andere providers opnieuw onderhandeld moet worden met Discovery zullen die voor hetzelfde dilemma geplaatst worden.

Betalen of stoppen met Discovery.

 

Ik ben erg kritisch naar elke provider vind jij dat een probleem dan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator
1 minuut geleden, Terradon zei:

Ik ben erg kritisch naar elke provider vind jij dat een probleem dan?

Nee, dat is toe te juichen.

 

Maar wees wel reëel en kijk ook naar de leveranciers van Canaldigitaal, die de oorzaak zijn van deze situatie.

Canaldigitaal in dit specifieke geval, maar eigenlijk alle providers in het algemeen hebben het probleem dat ze aan de inkoop kant steeds meer moeten betalen voor de doorgifte, en aan de andere kant de klanten die verdere prijsverhogingen niet meer accepteren.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...