Ga naar inhoud


Verdwijnen Discovery, Eurosport etc.


el  renegade

Aanbevolen berichten

9 minuten geleden, Penthe zei:

Misschien klopt jou email adres niet bij CD misschien hebben ze je geprobeerd te bellen en pakte jij de telefoon niet op? Dan kan CD wel proberen maar ben jij voor hun onbereikbaar. Dus jij stelt het zo dat als ik alle communicatie zogenaamd niet gezien heb van een bedrijf ik zomaar een kontrakt op kan zeggen?

Ja dat stel ik want het bedrijf in kwestie had immers mijn adres gegevens ze hadden mij dus in kennis kunnen stellen.  

Als ik een factuur niet betaal komt die dan per mail of telefoon of op het adres van de contractant?

Link naar reactie
Delen op andere sites


Volgens mij is het tegenwoordig een echte NO GO als je nog brieven van papier gaat versturen, ik krijg al jaren geen post meer in mijn brievenbus van geen enkel bedrijf meer. En onder mijn emails staat het volgende vermeld.

 

Let's respect the environment together. Only print this message if necessary.

aangepast door Penthe
Link naar reactie
Delen op andere sites

Voorbeeld gesprek met Online, klopt het dat jullie Discovery en verwante kanalen niet meer gaan uitzenden, ja dat klopt ok dan zeg ik per direct op , maar meneer u bent een jaarcontract aangegaan, ik klopt voor dat pakket dat boden jullie mij aan toch, ja maar kunnen we niet meer, ok dan stop ik dus einde verhaal, zo is het gebeurd en zo is het gegaan ....    

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 minuten geleden, Penthe zei:

Volgens mij is het tegenwoordi een echte NO GO als je nog brieven van papier gaat versturen, ik krijg al jaren geen post meer in mijn brievenbus van geen enkel bedrijf meer. En onder mijn emails staat het volgende vermeld.

 

Let's respect the environment together. Only print this message if necessary.

Ps wie zegt mij dat jij de persoon achter dat email adres bent .....ik kan zoveel email adressen aanmaken als ik wil ....jij ook 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 21-5-2020 om 22:01, ceesv zei:

Eh, nee, het jaarcontract liep af, dat is iets anders als opzeggen.

 

Wanneer je dan een nieuw jaarcontract moet afsluiten waarbij je meerdere euro´s meer per maand bij al je klanten moet gaan rekenen, stopt het een keer.

 

Wat je zegt klopt niet immers provider Canal Digital bied jou als klant een pakket aan volgens hun voorwaarden daar ga je als consument voor een vooraf bepaalde periode mee akkoord of niet, indien akkoord is er sprake van een bindend contract voor beide  partijen mocht er een wijziging in het reeds bestaande contract voorkomen dan kan de wederpartij de overeenkomst per direct ontbinden, dat is een contract en ook al staat er dat een provider het zenderpakket zou mogen aanpassen das dus niet overeenkomstig met het pakket wat ze zelf immers hebben aangeboden en dus contractueel is vastgelegd, ergo willen ze iets aanpassen staat het jou als consument vrij per direct het contract te verbreken.      

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Het een spreekt het ander toch  niet tegen?

Canaldigitaal sluit 365 dagen per jaar contracten met klanten af, maar maar 1 keer in de zoveel jaar een contract met Discovery c.s.

 

En dat loopt dus rond deze tijd af.

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, ceesv zei:

Het een spreekt het ander toch  niet tegen?

Canaldigitaal sluit 365 dagen per jaar contracten met klanten af, maar maar 1 keer in de zoveel jaar een contract met Discovery c.s.

 

En dat loopt dus rond deze tijd af.

 

Cees, ze verkopen pakketten ergo als ik als bakker brood adverteer maar niet kan leveren heb ik een probleem gecreëerd omdat ik niet kan leveren wat ik pretendeer te doen ?   

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ik denk dat je niet begrijpt, hoe het werkt.

 

Canaldigitaal is een doorgeef luik, ze kopen stations in, die ze daarna tegen vergoeding mogen doorgeven aan abonnees.

Dat doen ze niet per dag, die overeenkomst, maar voor een bepaalde periode.

Komt men na het aflopen van die overeenkomst niet tot overeenstemming voor verlenging, stopt de doorgifte.

In het geval van Discovery vroeg die club voor verdere doorgifte de hoofdprijs, die kon men niet betalen.

 

Omdat de doorgifte stopt is Canaldigitaal bij het afsluiten van een abonnement met de abonnee overeen gekomen dat bij een prijsverhoging, of het wegvallen van zenders de klant het abonnement mag stoppen.

 

Lijkt mij een nette overeenkomst waar niets aan af te dingen valt.

Wanneer de bakker uitverkocht is ben je ook niet verplicht om te betalen voor geen brood.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Wat hebben ze je geflikt?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, ceesv zei:

Ik denk dat je niet begrijpt, hoe het werkt.

 

Canaldigitaal is een doorgeef luik, ze kopen stations in, die ze daarna tegen vergoeding mogen doorgeven aan abonnees.

Dat doen ze niet per dag, die overeenkomst, maar voor een bepaalde periode.

Komt men na het aflopen van die overeenkomst niet tot overeenstemming voor verlenging, stopt de doorgifte.

In het geval van Discovery vroeg die club voor verdere doorgifte de hoofdprijs, die kon men niet betalen.

 

Omdat de doorgifte stopt is Canaldigitaal bij het afsluiten van een abonnement met de abonnee overeen gekomen dat bij een prijsverhoging, of het wegvallen van zenders de klant het abonnement mag stoppen.

 

Lijkt mij een nette overeenkomst waar niets aan af te dingen valt.

Wanneer de bakker uitverkocht is ben je ook niet verplicht om te betalen voor geen brood.

Niet eens met jou want als je als provider bepaald een periode af te sluiten dan dien je jezelf ook als provider aan te houden contract is bindend toch welke zin heeft een contract anders dan nog? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...