Ga naar inhoud


Verdwijnen Discovery, Eurosport etc.


el  renegade

Aanbevolen berichten

1 hour ago, Mimisiku said:

Ik heb er 7 jaar gewoond... Ik merk niet eens als de ondertiteling uitvalt....

Ik heb jarenlang met Amerikanen gewerkt dus merk het ook niet als er geen ondertitels zijn mits er duidelijk gesproken wordt, ik kan zelf al slecht dialect Nederlands verstaan laat staan van een andere taal :)

Link naar reactie
Delen op andere sites


1 uur geleden, Penthe zei:

Bij mij zijn TLC en Animal Planet sinds 02:00 deze nacht al verdwenen. Ik krijg de melding gecodeerd de andere Discovery zenders werken nog.

 

 

4:00 werkt hier nog.

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uren geleden, Penthe zei:

Bij mij zijn TLC en Animal Planet sinds 02:00 deze nacht al verdwenen. Ik krijg de melding gecodeerd de andere Discovery zenders werken nog.

 

Bij mij zijn ze nog gewoon in de lucht en werkend te zien

You can hate me. You can go out there and say anything you want about me, but you will love me later because I told you the truth.

The truth is still the truth even if no one believes it. A lie is still a lie, even if everyone believes it.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Merkwaardig beste Penthe dat jij nu al de melding krijgt dat ze gecodeerd zijn.
Ik heb meerdere ontvangers waarvan er één die altijd eerst de nieuwe fastscan controleert voordat hij beeld geeft en ook die laat gewoon beeld zien.
Zou het misschien te maken kunnen hebben welk abonnement je hebt?
Ik heb het "Rijk" abonnement, het vroegere "Familie pakket". Misschien dat dit met het lagere "Riant" pakket gebeurt.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze waren vanmorgen weer terug, ik weet dat ze weg waren van 02:00 tot ieder geval 02:30 daarna heb ik niet meer gekeken. En nu heb ik weer beeld. Het was wel raar want het was enkel TLC en Animal planet de rest werkte gewoon. TLC en Animal Planet hebben de zelfde transponder misschien werd daar vannacht wat aan gedaan?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er was vannacht rond die tijd waarschijnlijk een keyserver storing. Inderdaad de hele transponder gaf valse ECMs. o.a. NPO 1 en 3 en beide belgen.

 

2 uren geleden, Penthe zei:

Ze waren vanmorgen weer terug, ik weet dat ze weg waren van 02:00 tot ieder geval 02:30 daarna heb ik niet meer gekeken...

.... hebben de zelfde transponder misschien werd daar vannacht wat aan gedaan?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het zo opgelost verleden jaar cd satelliet eruit gegooid net als ziggo naar conflict over nieuw abbo met de next waarin oude afspraken niet meer gelden volgens hun dus ook die per direct opgezegd toen omdat ik snel weer online wilde zijn ( voet bij stuk houden stelt je ook voor Dillema's) en online kon snel leveren dus jaar abbo afgesloten maar jezus wat is die mz101 traag zeg echt niet normaal dus zat al te denken wat nu en toen kwam het bericht dat men ging wijzigen en mij daarover niet had geïnformeerd dus kon ik per direct onder dat contract uit, dus ik weer op zoek naar vervanger kwam toch weer bij ziggo uit vanwege het internet en moet zeggen dat die next mij ook best wel bevallen had, maar probeer dan mijn oude abbo met next af te sluiten en dat blijkt niet meer mogelijk door een te kort aan die boxen ( verleden jaar kreeg ik er twee toegestuurd) dus het abbo weer gecanceld want die horizon ken ik en hoef ik niet weer met klantenservice was geen zaken te doen dus alles weer opgezegd maar dat zeggen ze niet maar zelf een pakket samenstellen behoord ook tot de mogelijkheden dus zelf samen gesteld ....het kost wat moeite maar heb weer een snelle sapper met pakket wat ik wil zien.      

20200530_180644.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het enigste nadeel aan de Next is dat ik het geluid dat via hdmi naar de tv gaat en vervolgens naar mijn geluids instalatie niet kan regelen .

Volgens mij kon ik dat verleden jaar met de eerste versie wel dus ga op zoek naar een passende oplossing wel zag ik dat de volumeregeling perfect werkt met mijn panasonic plasma tv net als het tegelijk in en uitschakelen van beide . 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 22-5-2020 om 08:17, Tonskidutch zei:

dat heeft men toch gedaan, waarom dacht je weet TotaalTV het anders

nergens staat dat men jou een aangetekende brief moet doen toekomen inzake zenderwijzigingen

ja kun je boos over zijn of worden maar dat heeft geen zin ook al omdat het dus nog in onderhandeling is zoals ceesv citeerde

Moet ik jou toch even corrigeren want ik ben als betalende klant dus Niet persoonlijk op de hoogte gesteld. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Terradon zei:

Moet ik jou toch even corrigeren want ik ben als betalende klant dus Niet persoonlijk op de hoogte gesteld. 

Zoals jij het sleld zou  dan mij werkgever mijn contract kunnen opzeggen omdat hij dit heeft vermeld in bv een krant die ik niet lees het rotterdams nieuwsblad om es wat te noemen, nou zo werkt het dus niet een contract afgesproken tussen partijen houd in dat partijen elkaar dienen te informeren over veranderingen dan wel wijzigingen aangaande het aangegane contract.    

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien klopt jou email adres niet bij CD misschien hebben ze je geprobeerd te bellen en pakte jij de telefoon niet op? Dan kan CD wel proberen maar ben jij voor hun onbereikbaar. Dus jij stelt het zo dat als ik alle communicatie zogenaamd niet gezien heb van een bedrijf ik zomaar een kontrakt op kan zeggen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zal nog eens verduidelijken, een provider bied jou als consument een bepaald pakket af , ik als consument ga akkoord met dit pakket dus als de provider van dit pakket eenzijdig dit pakket wil wijzigen staat het mij als consument vrij het contract per direct op te zeggen de reden is voor mij als consument niet relevant omdat een afgesloten contract  met voorwaarden bepalend is worden deze voorwaarden eenzijdig veranderd dan kan de tegenpartij deze voorwaarden verwerpen en is het contract ontbonden per direct.   

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...