Ga naar inhoud


Verdwijnen Discovery, Eurosport etc.


el  renegade

Aanbevolen berichten

Fightbox is bij CD te zien in belabberd SD met een vaag 'fightbox HD' logo in beeld.

RTL crime is dermate slecht van kwaliteit dat die helemaal niet om aan te zien is. Ik moet de box zelfs op pan/scan instellen om de zender beeldvullend te krijgen in plaats van als kleine vage postzegel in het midden van het scherm. Na uitrekken is het beeld nog slechter een IPTV stream van 0.5 Mbps

Link naar reactie
Delen op andere sites


45 minutes ago, henkie73 said:

dan gaan we maar opzeggen.

jammer maar CD gaat niet bepalen wat ik ga kijken.

na zoveel jaren is het afscheid nu definitief, ze graven hun eigen graf.

R.I.P. CD

 

gr.

Henk

Ik weet zeker dat bij een prijs abonnements verhoging heel veel meer mensen zouden gaan opzeggen dan met het verlies van Discovery, en CD heeft eens keer de ballen laten zien bij de onderhandelingen en zich niet in laten pakken.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Discovery alternatief is Quest HD.

Eurosport HD alternatief is Eurosport SD in Duits.

TLC en Discovery ID alternatief vele gelijksoortige zenders op 23 oost wel in Engels maar gratis zoals ook Quest en Eurosport. Met een linux bod eenvoudig zenders verschuiven en je weet amper nog dat die zenders ooit bestonden en er veel voor terugkrijgt alleen wel even moeite doen ervoor. (En kosten maken indien geen open box).

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Met N24 als vervanger van Discovery kom je al een heel eind.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Haal je smartcard eens uit je ontvanger en stop die er daarna weer in.

Kans dat het dan wel werkt.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, Penthe zei:

Ik weet zeker dat bij een prijs abonnements verhoging heel veel meer mensen zouden gaan opzeggen dan met het verlies van Discovery, en CD heeft eens keer de ballen laten zien bij de onderhandelingen en zich niet in laten pakken.

Beste Penthe, daar heb je wel gelijk in. maar deze zender horen nu eenmaal bij het standaard pakket van de NL tv.

we weten dat jij niet vaak naar deze zender kijkt maar ik denk dat er heel veel mensen het jammer vinden dat ze nu echt weg zijn en CD hebben voor de makkelijk en daar naast gewoon Ziggo of KPN hebben.

ik had alleen CD, dus ik heb nu geen alternatief. dus dan zal ik toch wel moeten overstappen naar T-mobile wat betreft TV.

ik kan natuurlijk ook een illegale IPStream gaan huren, dit lost het probleem natuurlijk ook weer op.

maar zo stabiel is dat nu ook weer niet.

 

ik kijk het nog even aan maar mocht het over een maand nog niet anders zijn, nou ja dan houdt het echt op voor mij.

 

gr.

henk

helemaal niks meer op schotel gebied ( mis het ook niet)

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minute ago, henkie73 said:

Beste Penthe, daar heb je wel gelijk in. maar deze zender horen nu eenmaal bij het standaard pakket van de NL tv.

we weten dat jij niet vaak naar deze zender kijkt maar ik denk dat er heel veel mensen het jammer vinden dat ze nu echt weg zijn en CD hebben voor de makkelijk en daar naast gewoon Ziggo of KPN hebben.

ik had alleen CD, dus ik heb nu geen alternatief. dus dan zal ik toch wel moeten overstappen naar T-mobile wat betreft TV.

ik kan natuurlijk ook een illegale IPStream gaan huren, dit lost het probleem natuurlijk ook weer op.

maar zo stabiel is dat nu ook weer niet.

 

ik kijk het nog even aan maar mocht het over een maand nog niet anders zijn, nou ja dan houdt het echt op voor mij.

 

gr.

henk

Inderdaad heb wat geduld en kijk het nog even aan want de onderhandelingen zijn niet gestaakt die gaan verder en misschien komen ze er dan wel uit en zijn de zenders weer terug.

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden, ceesv zei:

Haal je smartcard eens uit je ontvanger en stop die er daarna weer in.

Kans dat het dan wel werkt.

Heeft niet geholpen, bbc entertainment wel trouwens.

2x M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo

4 schotels op het dak, en 5 in de kelder

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nu is het bij Canaldigitaal en de andere die onder M7 vallen zoals de oost Europese landen. In augustus is het een probleem bij Ziggo bij tv totaal staat dat voor 90% zeker Fox sport eraf gaat omdat ze meer geld willen.

Dit krijg je als de aanbieders steeds meer geld willen en aan hun bent over geleverd.

VU+ DUO Triax 90cm, Sab Unix triple

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je zou denken dat ze nu wel weten hoe een zender weer te geven.

 

Neen hoor:  RTL Crime staat in het verkeerde formaat 4:3 met grote zwarte randen erom heen.....

Ja ik weet ook wel hoe ik het beeldvullend moet krijgen, maar daar gaat het niet om.  CDS straalt het gewoon verkeerd op.

  • Like 1

~~Rytec Team~~
Mutant HD-2400 /  OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler)
VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS
*All Rytec EPG POWERED*

Link naar reactie
Delen op andere sites

@henkie 73,

 

''sowieso is het satelliet gebeuren zijn beste dagen allang ''voorbij''.

Auf Deutsch gesagt: quatsch.

OK, in NL en Belgie hebben de meest mensen kabel TV, maar in het Verenigd Koninkrijk heeft bijna iedereen een schotel aan de muur en zelfs velen aan de voorkant van het huis.

Verder is de schotel de grote winnaar in Duitsland en de Alpen landen zie:  https://www.infosat.de/digital-tv/satellit-weiter-f-hrender-tv-empfangsweg-deutschland

aangepast door Emekli

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 minuten geleden, erwinnaar zei:

Discovery alternatief is Quest HD.

Eurosport HD alternatief is Eurosport SD in Duits.

TLC en Discovery ID alternatief vele gelijksoortige zenders op 23 oost wel in Engels maar gratis zoals ook Quest en Eurosport. Met een linux bod eenvoudig zenders verschuiven en je weet amper nog dat die zenders ooit bestonden en er veel voor terugkrijgt alleen wel even moeite doen ervoor. (En kosten maken indien geen open box).

En vergeet niet dmax op de 28 voor de fast and loud verslaafden onder ons

VU+ Solo2,  Gibertini OP65 met Canal digitaal tripe LNB
28.5E - 23.5E - 19.2E

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op welke frequentie zit RTL Crime en welke satelliet, hier nog niet gevonden na een zender zoekopdracht.

Niet dat ik er naar ga kijken, maar wil wel mijn zenderlijst zo veel mogelijk op orde hebben.

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, Emekli zei:

@henkie 73,

 

''sowieso is het satelliet gebeuren zijn beste dagen allang ''voorbij''.

Auf Deutsch gesagt: quatsch.

OK, in NL en Belgie hebben de meest mensen kabel TV, maar in het Verenigd Koninkrijk heeft bijna iedereen een schotel aan de muur en zelfs velen aan de voorkant van het huis.

Ver der is de schotel de grote winnaar in Duitsland en de Alpen landen zie:  https://www.infosat.de/digital-tv/satellit-weiter-f-hrender-tv-empfangsweg-deutschland

nee dat ben ik met je een eens, maar het gaat hier om NL & Belgie, oost Europa. deze landen zijn goed voorzien van kabel en vdsl en glas.

en daar moet CD of Vlaanderen of Skylink het (M7 Group) het dus van hebben.

 

 

gr.

henk

 

helemaal niks meer op schotel gebied ( mis het ook niet)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...