Ga naar inhoud


Verdwijnen Discovery, Eurosport etc.


el  renegade

Aanbevolen berichten

die wet geld voor alle operatoren en levenranciers in Belgie : eenzijdige aanpassing van kontrakt geeft recht op opzegging.Net als dat je zelfs binnen enkele maanden van electriciteit of gas kan overstappen.Zelfs al heb je een kontrakt van 1 jaar getekend

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Link naar reactie
Delen op andere sites


Grote vraag NU is, gaat de prijs nu iets naar beneden? Overigens lijkt het mij een betere oplossing dat elke zender die via welk platvorm dan ook doorgegeven wil worden, zelf aan de provider een vergoeding betaald. Iemand daar al eens aan gedacht? Per slot van rekening krijgt die zender zijn inkomsten via de reclames of, zie ik iets over het hoofd?

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 hours ago, Terradon said:

staat er nu weer een Next te spelen inmiddels de derde lol....

Ik ben intens blij voor je dat je nu weer lid van de grote ziggo familie bent. Ziggo is echt het enige bedrijf dat voor het welzijn van haar klanten bestaat :D 

VU+ Duo 4K SE BT met openpli 8.2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn jongere broer in Nederland heeft ook Ziggo maar is daar nooit echt positief over geweest, sterker nog toen hij hier was hing zijn box voor de zoveelste keer dat hij online geen F1 opname meer kon programeren. Toen hier maar opname gemaakt van CD :)

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zal Discovery niet missen ook hier in Spanje herhalen ze zo veel dat je er letterlijk bij neervalt, wat je 2 weken geleden hebt gezien komt dan allemaal weer voorbij om 2 weken later weer voorbij te komen en dat blijft zich eindeloos herhalen. Dat doen ze ook al meer dan 10 jaar met Animal Planet wat meer dan 10 jaar geleden hier het best bekeken kanaal was maar die mooie tijden zijn lang over.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi,

 

animated-update-image-0025.gif

 

Astra 3B - 23,5° Oost:

 

de situatie om 02.00 uur op 1 juni 2020

 

de discovery kanalen bij skylink zijn nu vervangen door een infokaart

 

BBC First HD / 18 / ASTRA 23,5 – 12.187 – Horizontaal – 29.900 – 2/3 – DVBS2 – 8PSK (transponder 3225)

zender nog niet aanwezig

 

BBC Entertainment / 19 / ASTRA 23,5 – 11.739 – Verticaal – 29.900 – 2/3 – DVBS2 – 8PSK (transponder 3202)

is nu te zien via bovengenoemde gegevens

 

FightBox / 29 / ASTRA 23,5 – 11.739 – Verticaal – 29.900 – 2/3 – DVBS2 – 8PSK (transponder 3202)

zender gaat nog niet open op dit moment

 

 

RTL Crime / 51 / ASTRA 23,5 – 11.739 – Verticaal – 29.900 – 2/3 – DVBS2 – 8PSK (transponder 3208).

zender nog niet aanwezig

 

Mezzo / 53 / Wordt toegevoegd voor de Canal Digitaal TV App en livetv.canaldigitaal.nl voor Royaal-klanten.

niet gecontroleerd

 

Insight HD / 26 / Is vanaf 1 juni ook te bekijken door klanten met Mediaguard 3-smartcards (losse smartcards).

deze zender via astra 19,2 gaat nu open met losse smartkaart

 

 

12129 v:

 TLC is vervangen door MENT TV (TVV) met nu nog de EPG van TLC

eurosport 1 HD vervangen door infokaart

animal planet  vervangen door infokaart

 

later meer info

groeten uit het vrije friesland

deskundigheid door ervaring

Link naar reactie
Delen op andere sites

Investigation discovery is nu fightbox

You can hate me. You can go out there and say anything you want about me, but you will love me later because I told you the truth.

The truth is still the truth even if no one believes it. A lie is still a lie, even if everyone believes it.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik geef ze nog een maand en dan hoop ik mijn eega zo ver te hebben dat we de hele tv maar gaan opzeggen. Ik ben er nu wel klaar mee dat ze me voor de zoveelste keer zenders "afpakken" die ik kijk!

 

BBC first is net zoiets als al die FTA CBS zenders -> oude herhaalmeuk. BBC entertainment, geen documentaires -> mijnsinziens geen alternatief voor Discovery. Fightbox -> tokkiesport, hoef ik niet te zien. Manmanman wat een ergernis.

Link naar reactie
Delen op andere sites

daar ben ik het nu helemaal mee eens.

 

hun lot is nu langzaam wel beschreven.

 

sowieso is het satelliet gebeuren zijn beste dagen allang voorbij.

 

kijk maar naar SES die nu toch wel heel veel gaan bezuinigen.

het wat altijd een mooi medium, maar die glorie gaat verdwijnen.

 

gr.

henk

helemaal niks meer op schotel gebied ( mis het ook niet)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...